پنج‌شنبه 1 آذر 1397
برگزاری همایش شاتل با موضوع کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان در شهر قم

برگزاری همایش شاتل با موضوع کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان در شهر قم

همایش شاتل با موضوع «کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان» روز سه‌شنبه ۲۹ آبان، در سالن همایش‌های خانه معلم شهر قم برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیران بیش از ۲۳۰ شرکت و سازمان از صنایع مختلف و مدیران موسسات آموزش عالی، شرکت‌های بازرگانی بین‌المللی و نمایندگان برندهای معتبر بین‌المللی برگزار شد، نمایندگان شرکت مخابرات استان قم، زیرساخت، جامعه‌الزهرا و جامعه‌المصطفی حضور یافتند.

احمد نخجوانی، مدیر عامل، فرهاد سلطانی، مدیر فنی و رضا غلامی، مسئول فروش راهکارهای سازمانی گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، سخنرانان این همایش بودند و درباره موضوعاتی همچون دیجیتالی شدن مدیریت سازمان‌ها، کاربرد EFQM در مدیریت دیجیتالی سازمان، تبادل تجربیات بین سازمان‌ها، تکنولوژی‌های آینده IT، محافظت از کودکان در اینترنت و معرفی راهکارهای سازمانی شاتل با شرکت‌کنندگان به گفت‌وگو نشستند.

در پایان این همایش، حاضران در یک جلسه پرسش و پاسخ، نکات و پرسش‌های خود را با نمایندگان شاتل در میان گذاردند و مدیران شاتل به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در زمینه‌های مختلف از جمله راهکارهای سازمانی شاتل، خدمات تجاری شاتل‌موبایل و راهکارهای تلفن ثابت شاتل پاسخ گفتند.