سه‌شنبه 14 مرداد 1393
shatel

برندگان جام شاتل مشخص شدند

برندگان جام شاتل ویژه مسابقات فوتبال جام‌جهانی 2014 طی مراسم قرعه‌کشی مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی شاتل، مراسم پایانی قرعه‌کشی این مسابقات که به صورت مشترک از سوی شاتل و ورزش3 برگزار شده بود، با حضور مدیران ارشد شاتل، وحید طالب‌لو، از فوتبالیست‌های شناخته شده جامعه کشور، نمایندگان اصحاب رسانه و جمعی از شرکت‌کنندگان در این مسابقه در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی انجام شد.
در این جام کاربران می‌توانستند با ثبت‌نام رایگان در صفحه کارشناسی مسابقات و ایجاد حساب کاربری نتایج بازی‌ها را تعیین کرده و براساس درستی یا نادرستی نتایج، امتیاز بگیرند. امتیاز هر کاربر براساس شرایط مندرج در جدول راهنمای پیش‌بینی امتیاز، محاسبه می‌شد.
با پایان یافتن مسابقات جام‌جهانی و مشخص شدن امتیاز کامل همه کاربران، تمامی شرکت‌کنندگانی که به حداقل امتیاز 100 دست یافته بودند، در این قرعه‌کشی شرکت داده شدند.
در این مراسم ضمن اهدای جوایز به پنج نفر برتر جام شاتل و 10 نفر از برگزیدگان مسابقات جام فوتبال فانتزی، قرعه‌کشی نهایی برای اهدای خودروی X33 به برنده خوش شانس این مسابقه نیز انجام شد.
jam e shatel1
در پایان مسابقه به هر کاربر یک امتیاز نهایی اختصاص می‌یافت و در ازای هر ۱٠٠ امتیاز برابر، یک شانس برنده شدن خودروی X33 از طرف شاتل به کاربر داده می‌شد که طی مراسم قرعه‌کشی انجام شده خودروی جایزه به شهریار شهروز از شهر کرج با 102 امتیاز رسید.
barande jam shatel
همچنین به پنج نفر اولی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده بودند، بدون قرعه‌کشی یک سکه بهار آزادی هدیه داده شد و علاوه بر این در هر روز هم از میان افراد برتر همان روز به یک شرکت‌کننده، یک سرویس اینترنت پرسرعت هشت مگابیت یک ساله از طرف شرکت شاتل اهدا شد.
پنج نفر برتر جام شاتل

ردیف نام و نام خانوادگی امتیاز
۱ محمد حسنی اقتدار ۱٦۸
۲ محمد عامری ۱٦٦
٣ محمدرضا وزیرآبادی ۱٦٦
۴ مسعود درویشی ۱٦٣
۵ احسان رئیسی ۱٦۱

ده نفر برتر بازی های فوتبال فانتزی

ردیف نام و نام خانوادگی نام شهر
۱ حسین شیخ سید صالح اهواز
۲ حسین دهقانی پودنک شیراز
٣ مهرداد ژکان تهران
۴ ملک محمد سگوند تنکابن
۵ رضا وزیری راد مشهد
٦ علیرضا فریدزادگان بوشهر
۷ نازمحمد سالمی گنبد کاووس
۸ اکبر عظیم زاده تهران
۹ مجتبی مختاری بشرویه
۱٠ مجتبی بشیون اهواز