شنبه 6 دی 1399
با پیشنهاد زمستانی شاتل مدرسه را به خانه بیاورید

با پیشنهاد زمستانی شاتل مدرسه را به خانه بیاورید

در ماه‌های گذشته با پیشنهاد ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور کوشیدیم سهم کوچکی در مهیا کردن شرایط بهتر برای تحصیل فرزندان ایران‌زمین داشته باشیم و اکنون در مدت زمانی محدود این پیشنهاد را با شرایطی جذاب‌تر از قبل ادامه خواهیم داد. در این پیشنهاد جذاب هدیه ترافیک رایگان شاتل دو برابر افزایش یافته است و بنابراین به پیشنهادی به مراتب مقرون به صرفه‌تر تبدیل شده است.

شاتل در یک فرصت کوتاه تا ۳۰ بهمن ماه، دست‌رسی به اینترنت ثابت را با هزینه‌ای باورنکردنی و کیفیتی بی‌نظیر برای همه دانش‌آموزان و مدارس در سراسر کشور فراهم کرده است.

حجم اینترنت مصرفی سامانه شاد در این سرویس برای دانش‌آموزان و مدارس کاملا رایگان خواهد بود.

پیشنهاد اول شاتل برای دانش‌آموزان:

دانش‌آموزان عزیز سراسر کشور تا ۳۰ بهمن ۹۹ فرصت دارند بسته‌ی ویژه‌ای را شامل اشتراک ۳ ماهه اینترنت پرسرعت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت، ۵۰ گیگابایت + ۱۰۰ گیگابایت هدیه نصب رایگان، تنها با پرداخت ۴۵٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

پیشنهاد دوم شاتل برای کاربرانی که به ترافیک بیشتری نیاز دارند:

در این پیشنهاد کاربران سراسر کشور می‌توانند اشتراک ۶ ماهه اینترنت ثابت شاتل را با سرعت ۸Mbps، آستانه مصرف ماهانه ۸۰ گیگابایت (ماهیانه ۴۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل)، ۲۰۰ گیگابایت ترافیک هدیه یک ماهه و نصب و راه‌اندازی رایگان را با پرداخت ۱۹۹٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس، می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.