یکشنبه 28 شهریور 1400
با پیشنهادهای شاتل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رویم

با پیشنهادهای شاتل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رویم

پاییز امسال از 29 شهریور تا 30 مهرماه امسال کاربران جدید سراسر کشور می‌توانند راهکارهای ارتباطی مورد نیاز خود را در دو بسته پیشنهادی، با قیمت‌های باورنکردنی تهیه کنند.

پیشنهاد ویژه اول:

کاربران عزیز تا 30 مهر فرصت دارند اشتراک ۳ ماهه اینترنت شاتل با 100 گیگابایت حجم ترافیک (50 گیگابایت ترافیک ۳ ماهه + ۵۰ گیگابایت ترافیک هدیه یک‌ماهه) را با نصب و راه‌اندازی تنها با پرداخت ۵۰ هزار تومان تهیه کنند. سرعت این سرویس حداقل 3 مگابیت بر ثانیه است.

پیشنهاد ویژه دوم:

در این پیشنهاد کاربران بسته جذاب ترافیکی اشتراک 3 ماهه اینترنت شاتل با 250 گیگابایت حجم ترافیک (100 گیگابایت ترافیک ۳ ماهه + 150 گیگابایت ترافیک هدیه یک‌ماهه) را به همراه یک سیم‌کارت هوشمند شاتل‌موبایل با بسته آغازین مکالمه و اینترنت (شامل ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه، ۱۰۰۰ پیامک درون شبکه و 3 گیگابایت اینترنت) دریافت می‌کنند. این پیشنهاد به همراه نصب و راه‌اندازی تنها به قیمت 150 هزار تومان برای کاربران قابل ارایه است.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس، می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

با آرزوی بازگشت دوباره دانش‌آموزان و دانشجویان به فضاهای آموزشی، امیدواریم با ارایه‌ی این پیشنهاد بتوانیم گامی کوچک در همراهی با تحصیل آنلاین فرزندان ایران برداریم و رضایت خاطر کاربران در سراسر کشور را فراهم کنیم.