سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399
shatel

فیلم طلا، دومین تجربه‌ی اکران آنلاین در پردیس نماوا

پس از تجربه‌ی موفق اکران آنلاین فیلم خروج در پردیس نماوا، فیلم طلا، آخرین ساخته پرویز شهبازی با تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در پردیس نماوا به اکران اینترنتی درخواهد آمد.
فیلم طلا تازه‌ترین اثر پرویز شهبازی تولید سال ۹۷ است. این فیلم با بازی هومن سیدی، نگار جواهریان، مهرداد صدیقیان و طناز طباطبایی و نامزد دریافت دو سیمرغ از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بوده است. طلا داستان گروهی از جوانان است که در بحبوحه‌ی بحران‌های اقتصادی تصمیم می‌گیرند کسب‌وکار شخصی‌شان را راه‌اندازی کنند. مشارکت در یک طرح پرهزینه، شخصیت‌های اصلی داستان را با چالشی واقعی روبه‌رو می‌کند که منجر به گرفتاری‌های تازه و پیچیده‌ای می‌شود…
برای تماشای آنلاین این فیلم کافی‌ست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلم طلا را به قیمت 15هزار تومان تهیه کنید. حداکثر تا 8 ساعت از زمان تهیه بلیت برای تماشای آن فرصت خواهید داشت.
«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخش‌های نماواست و برای همه‌ی کاربران این سرویس حتی در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است. فیلم طلا به مدت 21 روز در بخش اکران اینترنتی پردیس نماوا موجود خواهد بود.