پنج‌شنبه 9 مرداد 1399
shatel

اکران آنلاین فیلم کمدی «خوب، بد، جلف ۲» در پردیس نماوا

با نماوا سینما را به خانه بیاورید؛ اکران آنلاین کمدی جذاب «خوب، بد، جلف ۲» آخرین ساخته‌ی پیمان قاسم‌خانی، در پردیس نماوا
کمدی پرطرف‌دار و هیجان‌انگیز «خوب، بد، جلف ۲»، آخرین ساخته پیمان قاسم‌خانی با تهیه‌کنندگی محسن چگینی، پس از مدت‌ها انتظار، از پنج‌شنبه ۹ مرداد ۹۹ در پردیس نماوا به اکران آنلاین درخواهد آمد.
این فیلم با بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، محسن آییش، گوهر خیراندیش و جمعی از هنرمندان سینمای کمدی ایران، محصول سال ۱۳۹۸ است.
خوب، بد، جلف ۲، داستان گروهی را روایت می‌کند که به ریاست شخصی به نام دکتر مدنی و زیر نظر دونالد ترامپ، فعالیت می کنند. این گروه ماموریتی را به شخصی به نام فربد می‌سپارند و او را در قالب یک گروه فیلم‌سازی به ایران می فرستند. فرید در این سفر دو نفر به نام‌های پژمان جمشیدی و سام درخشانی را به عنوان بازیگران فیلمش انتخاب می‌کند. فربد می‌کوشد عملیات خراب‌کاری را مطابق برنامه پیش ببرد اما پژمان و سام با کارهای غیرقابل پیش‌بینی همه چیز را بر هم می‌ریزند … .
برای تماشای آنلاین این فیلم کافی‌ست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلم« خوب، بد، جلف ۲» را به قیمت ۲۰ هزار تومان تهیه کنید. حداکثر تا ۸ ساعت از زمان تهیه بلیت برای تماشای آن فرصت خواهید داشت.
«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخش‌های نماواست و برای همه‌ی کاربران این سرویس حتا در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است.