سه‌شنبه 4 تیر 1398
shatel

افتخاری دیگر: کسب عنوان بالاترین کیفیت پاسخ‌گویی به کاربران برای شاتل

شاتل یک بار دیگر موفق شد به یمن حضور و همراهی‌های شما عزیزان بالاترین کیفیت پاسخ‌گویی به کاربران و مشتریان را در ارزیابی‌های سازمان تنظیم مقررات کشور، به خود اختصاص دهد.

در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر رفع مشکل مراکز پشتیبانی اپراتورها، بازدیدها‌ و بررسی‌های میدانی بسیاری از مراکز تماس و پشتیبانی شرکت‌های مختلف ارایه‌دهنده‌ی خدمات در حوزه‌ی ICT به عمل آمده است. این ارزیابی‌ها نشان داده است که شرکت شاتل در هفته‌های گذشته بهترین وضعیت را در پاسخ‌گویی به مشتریان داشته است.

بی‌تردید تلاش شبانه‌روزی همه‌ی اعضای مجموعه‌ی شاتل در به دست آوردن رضایت کاربران و پاسخ‌گویی سریع و اثربخش به درخواست‌ها و مشکلات آنان، در کسب این جایگاه بسیار تاثیرگذار بوده است و دریافت اخباری از این دست می‌تواند پاداشی به این تلاش همه‌جانبه باشد. بی‌دلیل نیست که شاتل توانسته است در چندین دوره‌ی گذشته نیز بالاترین نمره رضایت کاربران را در ارزیابی‌های سازمان تنظیم مقررات از آن خود کند. افزون بر آن دریافت تندیس سیمین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در کنار موفقیت‌های یاد شده نشان از عزم و همت همگانی اعضای شاتل در تحقق روح مشتری‌مداری و جلب رضایت کاربران دارد.

امیدواریم همواره و در هر شرایط بتوانیم پاسخ‌گوی شایسته‌ای به درخواست‌ها و پرسش‌های کاربران عزیز و حمایت‌گر شاتل باشیم.

همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی مرکزی شاتل در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق شماره‌ی سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ با افتخار پاسخ‌گوی شما کاربران عزیز خواهند بود.