چهارشنبه 7 مرداد 1394
shatel

اعطای لوح سپاس همایش ملی کیفیت به شاتل

لوح سپاس همایش ملی کیفیت با رویکرد نوین استانداردسازی با تاکید بر حمایت حقوق مصرف‌کننده به شاتل، بزرگ‌ترین ارایه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت در کشور اهدا شد.
در این همایش که با حضور فرشید شکرخدایی، نایب رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران، مجید ارغنده‌پور، مدیرکل نظارت بر تشکل‌ها و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حسن فروزان‌فرد، نایب رییس کمیسیون اقتصاد سلامت و عضو کمیسیون کشاورزی اتاق تهران، نایب ربیس اتاق بازرگانی ایران، روسای سازمان ملی استاندارد و انجمن مدیریت کیفیت ایران، مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و بیش از ٣٠٠ کارشناس و محقق و اساتید دانشگاه برگزار شد، لوح سپاس به شاتل اعطا شد.
بررسی جایگاه و نقش مدیریت کیفیت بر رضایتمندی مشتری و مصرف‌کننده، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن و بررسی پیش‌نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استانداردسازی از مهم‌ترین محورهای این همایش بود.
نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، تغییرات فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات، جایگاه کیفیت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و کیفیت، تحلیل مدل ارزیابی ملی کیفیت ایران و اثربخشی آن بر بنگاه‌های اقتصادی و تبیین شاخص‌های مدیریت کیفیت درخصوص بنگاه‌های خدمات محور از دیگر محورهای مورد بررسی در این همایش بود.
همایش ملی کیفیت با رویکرد نوین استانداردسازی با تاکید بر حمایت حقوق مصرف‌کننده از سوی انجمن مدیریت کیفیت ایران و با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.