دوشنبه 9 شهریور 1394
shatel

ارایه سرویس Eco-optimal در سراسر کشور

فروش خدمات اینترنت پرسرعت شاتل (+ADSL2) با شرایط ویژه هم‌اکنون در سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان روز ۹ مهر ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شاتل، در طول برگزاری این جشنواره پیشنهادهای جذاب و کم‌نظیری در اختیار متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل قرار می‌گیرد.
متقاضیان اینترنت پرسرعت در سراسر کشور در این دوره می توانند از یک بسته یک ساله اینترنت پرسرعت Eco-optimal، ده (۱۰) گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی با قیمت استثنایی سالانه ۱۸ هزار تومان بهره‌مند شوند.
این جشنواره که هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) آغاز شده است تا عید غدیر ادامه خواهد داشت.در این جشنواره عید تاعید سرویس Eco-optimal با شرایط ویژه در کلیه شهرها و استان‌های کشور به‌جز استان‌های گیلان، مازندران و قزوین و شهرهای ارومیه، سلماس، خوی، کرمانشاه، میبد، بیرجند، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه، دزفول، همدان، شاهرود، اسلامشهر، دماوند، رودهن، فیروزکوه، قرچک و ورامین ارایه خواهد شد.
گفتنی‌ست، استان‌های گیلان و مازندران در همین دوره جشنواره ویژه دیگری دارند. برای اطلاعات بیشتر این‌جا کلیک فرمایید.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.صفحه اختصاصی اطلاعات این جشنواره از این جا در دسترس است.