یکشنبه 1 فروردین 1395
shatel

آغاز جشنواره نوروزی شاتل لند به مناسبت سال ١٣٩۵

شاتل‌لند در سال 1394 تلاش کرد تا با ارایه جشنواره های فصلی در خلق لحظات خوش برای شما کاربران گرامی سهیم باشد. حالا با فرارسیدن بهار و سال نو همچنان بر آنیم که با ارایه خدمات ویژه شما عزیزان را همراهی کنیم و امکانی فراهم آوریم تا شما بتوانید از این لحظات بهره بیشتری ببرید.
این بار شاتل لند، 15 روز ترافیک رایگان در قالب جشنواره نوروزی را پیشکش مشترکین اینترنت پرسرعت شاتل می کند تا از 1 تا 15 فروردین ماه بتوانند از سایت شاتل لند (www.shatelland.com) و سایت های زیر مجموعه آن شامل سایت کاپ (www.cup.ir)، سایت تک شات (www.techshot.ir) و سایت مووی لند (www.movieland.ir) با آرامش خاطر استفاده کنند.
در جشنواره نوروزی شاتل‌لند، ترافیک مصرف شده مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت شاتل در وب سایت‌ شاتل لند و سایت های زیر مجموعه آن، از یکم تا پانزدهم فروردین 1395 رایگان محاسبه خواهد شد.
همراهان شاتل‌لند با امکانات این سایت و زیرمجموعه های آن آشنا هستند. در ادامه توضیحات مختصری برای کاربرانی که به تازگی به جمع شاتل لندی ها پیوسته اند ارایه می شود تا امکان بهره برداری هر چه بهتر ایشان از امکانات این سایت و زیرمجموعه هایش فراهم آید.
در آپلودسنتر شاتل‌لند امکانات ویژه ای همچون رابط کاربری زیبا و کاربردی، مدیریت آسان برای آپلود و دانلود فایل‌ها و مرتب سازی بهتر آنها، در محیطی امن و با حداکثر سرعت فراهم شده است. در حال حاضر 150 گیگابایت فضای رایگان برای آپلود فایل در آپلودسنتر شاتل‌لند بدون مصرف ترافیک برای هر کاربر وجود دارد.
تک شات زیر مجموعه اخبار فناوری و گیم شاتل لند است که پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی و دنیای پر شور بازی هاست. این وب‌سایت شامل بخش‌های جذابی همچون آخرین ویدئوها و تازه‌های دنیای فناوری، پادکست تک شات، جدیدترین اخبار گیم و سرگرمی، پوشش زنده کنفرانس‌ها و مقایسه گجت‌ها برای دوست‌داران این حوزه است.
پایگاه خبری تحلیلی کاپ نیز از بخش‌های ویژه وب سایت شاتل‌لند است که تازه‌های دنیای ورزش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تازه‌ترین ویدئوهای دنیای ورزش، برگزاری مسابقات کارشناسی نتایج لیگ برتر فوتبال ایران، پیشخوان مطبوعات و تفسیرهای خبری از جذاب‌ترین بخش‌های این وب سایت است.
وب سایت مووی لند، عضو جدید خانواده شاتل لند ، سایتی غنی از تازه های دنیای فیلم و سریال در ایران و سراسر جهان است. در این سایت شما می توانید جدیدترین عناوین فیلم و سریال در کنار خانواده خود لذت ببرید و نخستین روزهای سال نو خود را رنگی بهاری بزنید. همچنین یادآور می‌شویم که کابران برای بهره‌مندی از جشنواره تماشای فیلم در شاتل لند نباید از فیلترشکن استفاده کنند.
گفتنی ;‌ست متاسفانه در حال حاضر، به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها و امکانات مخابراتی در شهرهای استان مازندران، گچساران و یاسوج امکان ارایه شرایط ویژه این جشنواره برای مشتریان این شهرها وجود ندارد. به مشترکین این شهرها اطمینان می دهیم که همکاران ما در تلاش هستند تا هر چه سریع تر امکانات مذکور را فراهم سازند تا این گروه از خانواده بزرگ شاتل نیز بتوانند از امکانات ویژه مشترکین استفاده کنند. امید است در جشنواره های بعدی بتوانیم این خدمات را در اختیار مشتریان گران‌قدر این استان ها نیز قرار دهیم.