
سامانه رضایتسنجی
نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
پیرو راه اندازی سامانه “ارزيابي ميزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویسهای فناوري اطلاعات”، سپاسگزار خواهیم بود با مراجعه به سامانه، برای بهبود عملکرد خدمات اپراتورها، نظرهای خود را با ما در میان بگذارید.
گفتنیست پس از پایان هر دوره، نتایج کلی نظرسنجی انجام شده، بر روی پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی قابل مشاهده است.
ورود به سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات
شاتل نیز برای قدردانی از دوستانی که در این نظرسنجی شرکت میکنند، یک ماه اشتراک نماوا و ترافیک رایگان بر روی این وبسایت را به عنوان هدیه در نظر گرفته است که در پایان این نظرسنجی به قید قرعه به برندگان اهدا خواهد شد.
گفتنیست نام برندگان نیز در همان تاریخ از طریق وبسایت و رسانههای اجتماعی شاتل اعلام خواهد شد.
نظرسنجی شاتل
دیدگاهها، پیشنهادها و راهکارهای نکتهبینانه شما همواره میتواند موجب بهبود عملکرد و راهگشای ما در ارایه خدماتی شایستهتر شود. در این بخش شما میتوانید با شرکت در نظرسنجی شاتل ما را از نظر و پیشنهاهای ارزشمند خود آگاه سازید. برای تکمیل فرم نظرسنجی لطفا وارد سایت مایشاتل شده و از مسیر زیر در نظرسنجی از خدمات سرویس مشتریان گروه شرکتهای شاتل شرکت فرمایید:
ورود به سایت مای شاتل > پنجره صدای مشتری > سامانه نظرسنجی > گروه شرکتهای شاتل
از این که با ارایه نظرهای خود ما را در ارزیابی عملکرد شاتل یاری میرسانید صمیمانه سپاسگزاریم.
نظرسنجی شاتل از جامعه
شرکت شاتل قصد دارد با برگزاری یک نظرسنجی از افراد جامعه، جایگاه و تصویر فعلی خود را ارزیابی کند.
سپاسگزار خواهیم بود اگر با پر کردن فرم نظرسنجی شاتل از جامعه، ما را در ارزیابی تصویر فعلی خود و دست یافتن به جایگاهی برای ارایه خدمات شایستهتر یاری کنید.
این فرم شامل چند پرسش کوتاه است که پاسخ دادن به آن به زمانی کمتر از ۵ دقیقه نیاز دارد، اما نتایج آن میتواند در ایجاد تحولات مثبت و بهبود عملکرد ما در ارایه خدمات به مشتریان بسیار کارساز و موثر باشد.
از همه عزیزانی که در تحقق این هدف ما را یاری میکنند، قدردانی میکنیم.
برای ورود به فرم نظرسنجی آنلاین شاتل، کلیک کنید.
ورود به فرم نظرسنجی آنلاین شاتل
باتشکر