خدمات تلفن خانگی

هرچند، برای ارائه خدمات تلفن، تمرکز اصلی شرکت شاتل، بر ارائه این خدمات به شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است تا به این ترتیب بتواند خدمات خود را به شکل گسترده‌تری به بازار ارائه دهد، اما طی سال‌های گذشته و بر اساس درخواست کاربران، این خدمات به دو صورت در اختیار کاربران خانگی نیز قرار داده شده است:

۱.شاتل‌تاک خانگی

استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk برای ارائه خدمات تلفن خانگی، اولین راهکار ارائه شده توسط شاتل برای استفاده از این خدمات توسط این کاربران بوده است و خوشبختانه طی چند سال گذشته نیز تعدادی از مشتریان، از این راهکار استفاده کرده اند. اما از آن‌جایی که همیشه ارائه خدمات با سطح کیفیت مورد انتظار، از اصول بنیادی و اساسی فعالیت شرکت شاتل بوده است، به دلیل مشکلات و شرایط موجود ناشی از تحریم‌ها، متاسفانه امکان توسعه و ارتقای نرم‌افزاری اپلیکیشن ShatelTalk که بستر اولیه آن بر روی یک نرم‌‍افزار خارجی است، دیگر میسر نبوده است و از این روی، ارائه این خدمات محدود به مشتریانی گشته است که هم اکنون این سرویس را در اختیار دارند.

چه آن‌که، این دسته از مشتریان نیز هم اکنون برای استفاده از این خدمات، باید از نرم‌افزارهایی همچون Zoiper بهره گیرند. برای دریافت راهنمای نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید و یا از دیگر نرم‌افزارهای مشابه برای این منظور استفاده کنید.

۲.تلفن ویژه مجتمعهای مسکونی و تجاری

شاتل، برای تکمیل خدمات اختصاصی خود در مجتمع‌های مسکونی و تجاری، افزون بر ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن ویژه نیز ارائه می‌دهد. این خدمات، از طریق سیم مسی و روی گوشی‌های تلفن‌ معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در حقیقت، این امکان وجود دارد که در مجتمع‌هایی که مجهز به تلفن نیستند، هنگام راه‌اندازی خدمات اینترنت پرسرعت، با به کارگیری تجهیزات اختصاصی، خدمات تلفن را نیز با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه داد. برای این منظور، لازم است که هنگام نصب تجهیزات درخواست ارائه تلفن ویژه مجتمع‌ها نیز به شاتل اعلام گردد. بی‌تردید، همکاران ما در سریع‌ترین هنگام ممکن، دسترسی به این خدمات را برای مشتریان مجتمع یاد شده، فراهم خواهند ساخت.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره و دریافت خدمات ویژه تلفن می توانید با شماره 91000000 تماس بگیرید.