سیمکارت سازمانی
شاتلموبایل با تکیه بر زیرساخت فنی و تجربه حرفهای خود، راهکارهایی متنوع و اختصاصی شده را در حوزه تلفن همراه در اختیار سازمانها و نهادها قرار میدهد. راهکارهای قابل ارایه به سازمانها به دو دسته کلی تقسیم میشوند:
راهکارهای پایه: که بر بستر موبایل به صورت عمومی در قالب محصولات و خدمات سازمانی به تمام سازمانها قابل ارایه است.
راهکارهای پیشرفته: بر اساس نیازمندیهای صنعت مشتری (سازمان) و شناسایی و پاسخگویی به آن، طراحی و سفارشیسازی میشود و در اختیار سازمان قرار میگیرد. در این دسته راهکار، بستر مخابراتی به عنوان تکمیل کنندهی زنجیره ارزش مشتری، از تامین تا پشتیبانی، در کنار سایر زیرساختهای موجود، منجر به خلق ارزش جدید شده و به سازمان کمک میکند تا از فرصت های پیشرو، حداکثر بهره را ببرد. در ادامه، راهکارهای سازمانی شاتلموبایل معرفی شده است:
- خدمات موبایل و سیمکارت سازمانی به کاربران سازمانی (کارکنان یا مشتریان سازمان)
- راهکارهای متنوع و اختصاصی شدهی سازمانی
- ارایه حساب سازمانی برای مدیریت حسابها و سیمکارتها
- ارایه آیپی استاتیک روی سیمکارت
- خدمات LTE به کاربران سازمانی (کارکنان یا مشتریان سازمان)
- اینترنت همراه LTE بر بستر نسل ۴ و ۴.۵
- شبکه تلفن اختصاصی بر بستر موبایل
- ایجاد شبکه امن مجازی بین مراکز یک سازمان و سرورهای آن برای تبادل دیتا APN-VPN
- امکان ارایه خدمات مبتنی بر موقعیت همچون تبلیغات هوشمند، مسیریابی، رهگیری، شناسایی مخاطب و اطلاعرسانی هدفمند به مشتریان یک سازمان
- ارسال پیامک انبوه سازمانی
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات از مشتریان و مخاطبان از طریق کدهای دستوری USSD
- راهکارهای M2M و IoT