optimal slider

(Optimal) اینترنت پهنای باند ویژه

پرسرعت، مقرون به‌صرفه

خدمات اینترنت پهنای باند اپتیمال (Optimal)

راهکاری اختصاصی و به‌صرفه

سرویس اینترنت پهنای باند اپتیمال شاتل، همانند سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)، اینترنتی پایدار و با کیفیت را به کسب‌وکارها به‌ویژه کسب‌و‌کارهای متوسط و کوچک ارائه می‌دهد. تفاوت اصلی این سرویس با پهنای باند اختصاصی، میزان ترافیک اینترنت است. پهنای باند اپتیمال برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی مناسب است که به سرعت بالا و ترافیک اینترنت محدود و قابل‌پیش‌بینی متناسب با رفتار مصرف سازمان خود نیاز دارند. کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها)، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و اداری از جمله مهم‌ترین مخاطبان این راهکار هستند.

1024.683

ویژگی‌های راهکار پهنای باند ویژه (Optimal)

سوالات متداول پهنای باند ویژه شاتل

پهنای باند اپتیمال بر خلاف پهنای باند اختصاصی، ترافیک محدود دارد. همچنین اگرچه این سرویس از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است، اما برای سازمان‌هایی که حساسیت بیشتری روی امنیت اطلاعات دارند، استفاده از پهنای باند اختصاصی شاتل را به دلیل بهره‌مندی از مانیتورینگ دائمی پیشنهاد می‌کنیم.

بله، همواره امکان خرید بسته‌های ترافیک اضافه به میزان درخواستی و مورد نیاز وجود دارد.

خیر، ترافیک تخصیص داده شده به کاربران، فقط در همان ماه قابل استفاده است و قابل انتقال به دوره‌ی بعد نیست.

این سرویس برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مانند استارت‌آپ‌ها، هتل‌ها، مراکز آموزشی، درمانی و … که به اینترنت پرسرعت اما با ترافیک محدود نیاز دارند مناسب است.

این سرویس بر بستر رادیو یا فیبر اختصاصی شاتل ارائه می‌شود. برای راه‌اندازی این سرویس نیز به یک روتر نیاز خواهید داشت.

بله، کاربران می‌توانند با ارسال درخواست افزایش یا کاهش پهنای باند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرعت سرویس خود را تغییر دهند.

شیوه دریافت خدمات اینترنت پهنای باند ویژه (Optimal)

برای مشاوره یا درخواست برگزاری جلسه می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان، با شما ارتباط برقرار کنند.
اینترنت پهنای باند اپتیمال Optimalتماس با ما
تصویر کپچا