slider

(VoIP) تلفن سازمانی

راه ارتباطی کسب‌وکار شما

تلفن سازمانی (VoIP)

یک راه‌حل مناسب برای انواع کسب‌وکارها

شاتل با در نظر گرفتن شرایط متفاوت سازمان‌ها، دو راهکار متمایز را به‌عنوان تلفن سازمانی معرفی کرده است؛ تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌تاک) و مرکز تماس ابری (شاتل‌تاک ابری).

تلفن ثابت سازمانی شاتل از فناوری سیپ ترانک (SIP Trunk) برای برقراری تماس تلفنی بهره می‌برد و ارتباط باکیفیت تلفنی را بر مجموعه متنوعی از بسترها از جمله فیبر نوری، ADSL، امواج رادیویی، مودم‌های سیم‌کارتی و حتی زوج‌سیم مسی امکان‌پذیر می‌سازد.

مرکز تماس ابری یا همان تلفن ابری بر بستر تکنولوژی ابری (cloud) ارائه می‌شود و به همین دلیل کسب‌و‌کارها مجبور به صرف هزینه برای تهیه سرور فیزیکی و اختصاص نیروی انسانی برای راه‌اندازی مرکز تماس نخواهند بود.

ثابت سازمانی
ثابت سازمانی شاتل

تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌تاک)

راهکاری سریع، ساده و مقرون‌به‌صرفه

راهکار تلفن ثابت سازمانی بر پایه فناوریVoIP ، به‌منظور ارائه خدمات ارتباطی سریع‌، ساده‌ و به‌صرفه برای کسب‌وکارها طراحی شده است. این سرویس بر بستر شبکه و پروتکل سیپ ترانک (SIP TRUNK) پایه‌گذاری شده است و در نتیجه شامل هیچ‌یک از محدودیت‌های سایر تکنولوژی‌های قدیمی تلفن سازمانی نیست.

تلفن ثابت سازمانی امکان برقراری تماس‌های متعدد و هم‌زمان ورودی، خروجی و بین‌المللی را به تمامی اپراتورها فراهم کرده و بدون نیاز به خطوط مجزای تلفن، قادر به ارائه تعداد نامحدود کانال است.

به‌طور کلی، با استفاده از تلفن ویپ (VoIP)، می‌توان در عین افزایش کیفیت ارتباطات، هزینه‌های سازمانی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

مرکز تماس ابری (شاتل‌تاک ابری)

دسترسی از هر مکان و در هر زمان

تلفن ابری (Hosted PBX)، هر آن‌چه که برای مدیریت متمایز مرکز تماس مورد نیاز است را در اختیار مدیران قرار می‌دهد و به واسطه عدم نیاز به زیرساخت‌های تلفن سازمانی از جمله سرور فیزیکی ، هزینه‌های مدیریت مرکز تماس را به‌شکل موثری کنترل می‌کند. افزون‌بر این، تکنولوژی ابری (cloud) به کسب‌وکارها کمک می‌کند که با توسعه فعالیت بتوانند ظرفیت خط تلفن ابری را به‌صورت نامحدود و در کم‌ترین زمان افزایش دهند.

شاتل‌تاک ابری امکان ضبط مکالمات و گزارش‌گیری را برای نظارت دقیق‌تر روی تماس‌ها و امکان تعریف IVR و دریافت پشتیبانی رایگان را برای تسهیل در فرایندهای کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

ابری

مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای تلفن ثابت سازمانی

تعرفه مکالمات تلفن ثابت سازمانی شاتل

عنوان تعرفه (ریال)
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 40
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی 300
هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه 570

تعرفه تماس از طریق شاتل‌تاک 10% پایین‌تر از نرخ مصوب است.

سوالات متداول راهکار تلفن ثابت سازمانی شاتل

بله، سرویس شاتل‌تاک سازمانی قابلیت ارائه سرشماره کشوری در همه استان‌های کشور را دارد.

هزینه‌ی مربوط به کانال‌ها و شماره‌ها تنها یک بار برای استفاده‌ دائمی، از مشترک دریافت می‌شود و تنها هزینه‌ای که با توجه به نیاز هر مشترک پرداخت می‌شود، اعتبار مکالمه است.

قابلیت ارتقا تعداد تماس‌های هم‌زمان به‌صورت نامحدود وجود دارد و در صورت فراهم بودن بستر و زیرساخت مناسب می‌توان در کوتاه‌ترین زمان، تعداد تماس‌های هم‌زمان سازمان را ­افزایش داد.

ارائه‌ی خدمات آنلاین و تلفنی به مشتریان، در بسیاری موارد نیازمند برقراری تماس تلفنی مستقیم میان کارکنان شرکت ارائه‌دهنده خدمات و مشتریان ا‌ست؛ در این صورت حفظ حریم خصوصی کارکنان و مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌عنوان مثال، در برخی موارد کارکنان شرکت‌ها، ناگزیر به برقراری تماس از تلفن همراه خود با تلفن همراه مشتری بوده، یا از سوی دیگر ممکن است مشتری نیاز به تماس با شماره تلفن همراه کارکنان داشته باشد. راهکار پنهان‌سازی شماره یا Number Masking  راه‌حل مناسبی است که شاتل‌تاک به کمک آن حریم خصوصی افراد را حفظ کرده و از طریق آن، یک تماس امن برقرار می‌شود. در این روش هیچ‌یک از دو طرف، شماره تماس یکدیگر را مشاهده نمی‌کنند و در عین حال می‌توانند به سادگی با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

سیپ ترانک(SIP TRUNK) پروتکل جایگزینی برای خطوط تلفن آنالوگ یا خطوط E1 است. با استفاده از این فناوری می‌توان از حداقل ۵ تا تعداد نامحدود (بر اساس نیاز مشتری) تماس هم‌زمان بر روی یک شماره تلفن برقرار یا دریافت کرد. این تماس‌ها می‌توانند به دستگاه PBX سازمان‌ها متصل شوند تا سازمان بتواند تماس‌های داخلی، خارجی و حتی تماس‌های بین‌المللی خود را بر بستر شبکه برقرار کند. در صورت وجود دستگاه PBX در سازمان، شاتل می‌تواند بر روی همان سیستم و بدون محدودیت در تعداد تماس هم‌زمان، سرویس شاتل‌تاک سازمانی را به کمک این فناوری ارائه کند.

بله. با توجه به امکان ارائه سرویس روی بسترهای مختلف مانند وایرلس، DSL و فیبر، قابلیت جابه‌جایی سرویس در سراسر استان و با سنجش شرایط، در مناطق جغرافیایی گوناگون وجود دارد. در صورت جابه‌جایی، کافی‌ست موقعیت جغرافیایی جدید به واحد فروش اعلام شود.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی سرویس شاتل‌تاک سازمانی در تمام روزهای سال و در همه ساعات شبانه‌روز به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. تنها کافی‌ست با شماره‌های شاتل تماس گرفته یا تیکت ارسال کنید.

بله، قابلیت دریافت هم‌زمان چند سرویس روی یک بستر وجود دارد. برای مثال امکان دریافت هم‌زمان پهنای باند اختصاصی و شاتل‌تاک سازمانی روی یک بستر و تنها با پرداخت یک بار هزینه تجهیزات امکان‌پذیر است.

بله، از این سرویس می‌توان هم در مرکز تماس‌های سخت‌افزاری مبتنی بر IP و هم در مرکز تماس‌های نرم‌افزاری تحت شبکه مانند Asterisk، Issabel و … استفاده کرد.

مرکز تلفن در سازمان‌ها، به دستگاه یا مجموعه تجهیزاتی گفته می‌شود که مهم‌ترین وظیفه آن‌ها مدیریت و اشتراک‌گذاری خطوط ورودی و خروجی برای کاربران و ایجاد یک ارتباط داخلی بین آن‌ها است. تاکنون مراکز تلفن در انواع گوناگون و با امکانات متنوعی عرضه شده‌اند و جدیدترین نسل آن‌ها، مراکز تلفن تحت شبکه یا VoIP (Voice over IP) است.

ویژگی بارز VoIP، استفاده از بستر شبکه برای انتقال صدا است. این ویژگی محدودیت‌های نسل‌های پیشین مراکز تلفن را به میزان بسیار زیادی کاهش داده است؛ تا آنجا که امروزه می‌توان برای هر میزان توسعه، اتصال به هر نقطه‌ای از جهان و پیاده‌سازی ویژگی‌های متنوع، از این تکنولوژی استفاده کرد.

از زبان مشتریان

hamkaran system

«ابتدا برای تعداد محدودی از دفاتر همکاران سیستم، سرویس تلفن سازمانی شاتل را دریافت کردیم. بر خلاف تجربه‌های تلخ قبلی که در استفاده از سرویس VOIP از شرکت دیگری داشتیم، شاهد پایداری و کیفیت بسیار عالی در برقراری تماس‌ها هستیم تا جایی‌ که شماره سراسری یکسان برای کل کشور دریافت کردیم. تمامی درخواست‌های ما متناسب با نیاز و دغدغه‌هایی که داشتیم با برگزاری جلسات متعدد فنی مرتفع و موفق به دریافت سرویس متناسب با نیازمندی کسب‌و‌کارمان شدیم.»


همکاران سیستم

سرپرست سیستم‌های تلفنی

miare

«تجربه عالی استفاده از تلفن سازمانی شاتل باعث شده است تا تنها انتخاب برای تهیه شماره اصلی مرکز تماس میاره، شاتل باشد. به دلیل Uptime بالای سرویس شاتل، همواره خیال ما برای برقراری تماس‌ها آسوده است.»




میاره

مدیریت فناوری اطلاعات

«چند سال است که از تلفن سازمانی شاتل استفاده می‌کنیم و برخلاف تصور عمومی درباره کیفیت پایین تلفن‌های بر بستر اینترنت، تلفن سازمانی شاتل downtime بسیار پایین‌تری نسبت به سایر ارائه‌دهندگان این سرویس دارد. این ویژگی مهم‌ترین دلیل رضایت ما از این خدمات بوده است.»



دکتر نکست

مدیر فناوری اطلاعات

agah 01

«در کارگزاری آگاه به دلیل نیاز به ارتباط پایدار و بدون قطعی تماس‌ها در 24 ساعت شبانه‌روز از شاتل تاک سازمانی (VOIP) استفاده کردیم و به مرور زمان تعداد کانال‌های آن را افزایش دادیم. این اقدام منجر به بهبود عملکرد کارشناسان مرکز تماس آگاه شد و به‌تبع آن رضایت مشتریان را نیز به همراه داشت. مهم‌ترین دلیل استمرار همکاری ما با شاتل پشتیبانی 24 ساعته توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص و پی‌گیری به‌موقع و منظم از سوی آن‌ها است.»


کارگزاری آگاه

مدیر تیم زیرساخت شبکه

hamsa

«سرویس تلفن سازمانی شاتل در مقایسه با سایر ارائه‌دهندگان راهکار VoIP، کیفیت متمایزی دارد. با دریافت این سرویس از سال 1400، اختلال بسیار کمی را تجربه و کیفیت تماس‌ها بسیار عالی است. میزان Packet Loss بسیار پایین، امکان برقراری حدود ۱۰۰ تماس هم‌زمان را برای ما فراهم می‌کند.»


به رویش تهران همسا

مدیر فناوری اطلاعات

top tours

«از سال 1399 با تغییر زیرساخت تماس‌های خود از سانترال به VoIP هیچ مشکلی در برقراری و دریافت تماس‌ها نداشته‌ایم. راهکار تلفن‌ سازمانی شاتل امکان برقراری ارتباط میان کارمندان در دفاتر مختلف، ضبط مکالمات و دریافت انواع گزارش‌ها مانند حجم تماس را به آسانی برای ما فراهم کرده است.»


تاپ تورز

سرپرست مرکز تماس

orkid farmed

«با توجه به افزایش تعداد پزشکان مجموعه، ما نیازمند ارتقا سرویس‌ها بودیم. پیش از دریافت سرویس از شاتل، با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه نیز وارد مذاکره شدیم اما در نهایت برای برقراری حدود 3000 تماس ورودی و خروجی ‌هم‌زمان در آینده، تنها شاتل این امکان را برای ما فراهم کرد. از‌این‌رو پس از دریافت پاسخ مثبت از شاتل، این شرکت را برای دریافت سرویس انتخاب کردیم.»


زیست ارکید فارمد

مدیر فناوری اطلاعات

goldiran

«مشتری‌مداری برای مجموعه ما بسیار مهم است. از این رو برای حفظ حریم شخصی مشتریان، خدمات تماس امن شاتل تاک را دریافت کرده‌ایم.»





گلدیران

مدیر فناوری اطلاعات

5040

«راه‌اندازی و انتقال آسان، تعداد خطوط زیاد، هزینه پایین‌تر برای ارتباط دورکارها با دفتر مرکزی و انتخاب شماره دلخواه مزایایی است که با راه‌اندازی تلفن ثابت شاتل ایجاد گردید. هم‌چنین این مزایا باعث شد بررسی آمار و نظارت بر عملکرد پرسنل شرکت به صورت دقیق و کاربردی انجام شود.»



ایده پردازان پنجاه چهل، تجارت الکترونیک

مدیر انفورماتیک

adak tejarat

«شاتل‌تاک سازمانی یکی از موثرترین و کم‌دردسرترین راهکارهایی است که شاتل تا به امروز ارائه کرده است. عدم نیاز به خرید تجهیزات اضافه مانند کارت‌های E1 و کارت‌های VoIP، امکان افزایش خطوط هم‌زمان و شماره اختصاصی در کم‌ترین زمان و سرعت عمل تیم پشتیبانی شاتل در انجام درخواست‌ها، از مزایایی است که ما را برای رشد کسب‌و‌کار خود به استفاده از خدمات شاتل ترغیب ترغیب کرده است.»


آداک تجارت آسیا

مدیرعامل آداک تجارت آسیا

evar

«فارغ از اینکه این فناوری انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را برای توسعه و گسترش سیستم تلفنی سازمان فراهم کرده، شرکت شاتل هم توانسته است پشتیبانی بسیار خوبی را در رفع مشکلات احتمالی و ارایه راهکارهای مناسب برای مشتریان فراهم کند. نکته‌ی مثبتی که در مورد سرویس‌دهی شاتل وجود دارد، این است که در صورت گزارش مشکل از سمت مشتری، بیشتر از آن‌که ما پی‌گیر رفع مشکل باشیم، شرکت شاتل تا زمان برطرف‌‌شدن موضوع پی‌گیر است.»


آژانس خدمات مسافرتی ایوار

مدیر فناوری اطلاعات آژانس خدمات مسافرتی ایوار

کاتالوگ راهکار تلفن ثابت سازمانی شاتل

دریافت سرویس شاتل‌تاک سازمانی

برای مشاوره یا درخواست برگزاری جلسه می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان، با شما ارتباط برقرار کنند.
ثابت سازمانیتماس با ما
تصویر کپچا