• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • VDSL
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » خدمات شاتل » شاتل‌تاک » شاتل‌تاک سازمانی: راه‌کار تلفن ثابت کسب و کارها
اطلاعات بیشتر

شاتل‌تاک سازمانی: راه‌کار تلفن ثابت کسب و کارها

راه‌کار تلفن ثابت سازمانی خود را به روز کنيد..
ظهور فناوری‌های ارتباطی جديد و وجود گزينه‌های متنوع در انتخاب راه‌کارهای ارتباطی، ضرورت روزآمدسازی راه‌کارهای قديمی را در کسب‌وکارها بيش از پيش آشکار کرده است. چشم‌انداز ارتباطات سازمانی هم‌چون ساير تحولات فناوری روی به سادگی، سرعت و کاهش هزينه‌ها دارد و راه‌کار تلفن ثابت سازمانی شاتل اين ويژگی‌ها را به سازمان شما هديه می‌دهد.

اين راه‌کار امکان برقراری تماس‌های متعدد و هم‌زمان ورودی و خروجی را به کليه مقاصد و اپراتورها فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نياز به خطوط مجزای تلفن، شماره تلفن ثابت شاتلی خود را دريافت و به تعداد مورد نيازتان بر روی اين شماره، کانال ايجاد کنيد.

شاتل‌تاک سازمانی

کاهش هزينه‌ی تماس‌های سازمانی
با استفاده از راه‌کار شاتل‌تاک سازمانی از تعرفه مناسب تماس با کليه مقاصد بهره‌مند شويد و هزينه‌های تماس‌تان را کاهش دهيد!

تعرفه مکالمات شاتل‌تاک سازمانی

عنوانتعرفه (ريال)*
هر دقيقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی۴۰
هر دقيقه مکالمه ثابت به ثابت بين استانی۳۰۰
هر دقيقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه۵۷۰
هر دقيقه مکالمه شاتل به شاتل داخل استانی۴۰
هر دقيقه مکالمه شاتل به شاتل بين استانی۳۰۰

* تعرفه تماس‌های سازمانی از طريق تلفن ثابت شاتل ۱۰% پايين‌تر از نرخ مصوب است.

مديريت آسان هزينه‌ها بدون نياز به پرداخت‌های دوره‌ای و فقط با خريد شارژ
شاتل‌تاک سازمانی به صورت سيستم پرداخت Prepaid (پيش‌پرداخت) ارايه می‌شود و مشترکين سازمانی نيازی به پرداخت‌های دوره‌ای ندارند و فقط با خريد شارژ می‌توانند تماس‌های سازمانی خود را برقرار کنند.
مقياس‌پذيری، انعطاف‌پذيری و سفارشی‌سازی
فرقی نمی‌کند که يک شرکت کوچک و نوپا هستيد و يا يک سازمان با سابقه، با روزآمدترين راه‌کارهای عصر فناوری، کسب و کار سازمانی خود را متحول کنيد. با توجه به قابليت مقياس‌پذيری، انعطاف‌پذيری و سفارشی‌سازی سرويس شاتل‌تاک سازمانی، کسب و کارها می‌توانند به تعداد مورد نياز خود خط تلفن دريافت کنند و در هر زمان به راحتی اين تعداد خط را افزايش يا کاهش دهند.
استفاده از يک راه‌کار روزآمد و اثربخش
راه‌کار ارتباطی تلفن ثابت نسبت به سرويس‌های سنتی دارای مزيت‌هایی نظير حداقل وابستگی به تجهيزات، لينک‌های ارتباطی قديمی و شبکه‌های پيچيده، برطرف کردن محدوديت خريد خطوط ۳۰ تایی است. (در روش‌های فعلی خريد مشتريان مجبور به انجام خطوط به صورت ۳۰ تایی هستند.)
شما می‌توانيد در همين لحظه بدون نياز به تغيير تجهيزات قديمی تلفن سانترال خود، به اين محصول سازمانی شاتل مجهز شويد و از کليه مزايای آن بهره ببريد.
تضمين کيفيت تماس‌های تلفنی روزانه
در تماس‌های اينترنتی، ممکن است بيمِ بروز اختلال در زمان‌های پيک مصرف اينترنت برای مشتريان وجود داشته باشد، به همين دليل شاتل با ارايه بستر اختصاصی تلفن ثابت سازمانی، کيفيت تماس‌های روزانه کسب و کار شما را تضمين می‌کند.
امکان انتخاب شماره‌ دلخواه
مشتریان سازمانی تلفن ثابت شاتل می‌توانند از ميان شماره‌های رند الماس، طلایی، نقره‌ای و برنز شماره مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنین شماره‌های سريالی مورد نياز را به دنبال آن برگزينند.
راهکار پنهان‌سازی شماره
روند رو به رشد ارایه‌ی خدمات آنلاین و تلفنی به کاربران و مشتریان، در بسیاری موارد مستلزم برقراری تماس تلفنی میان شرکت ارایه کننده خدمات و مشتری‌ست و کارمندان و اپراتورهای شرکت‌های ارایه کننده‌ی خدمات ممکن است ناگزیر از برقراری تماس با مشتری باشند و از سوی دیگر مشتری نیز ممکن است مجبور شود با شماره اختصاصی کارمند یا اپراتور ارتباط برقرار کند. راهکار پنهان‌سازی شماره یا Number Masking راه حل هوش‌مندانه خدمات شاتل‌تاک سازمانی به کسب‌وکارهاست که به کمک آن حریم خصوصی کاربران و اپراتورها حفظ و زمینه برقراری یک تماس امن فراهم می‌شود. در این روش هیچ یک از دو طرف شماره تماس یکدیگر را مشاهده نمی‌کنند و در عین حال می‌توانند به سادگی با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

به طور کلی شماره‌ها در دو دسته ثابت استانی و ثابت ترابردپذير در دست‌رس مشتريان سازمانی هستند.

  • با استفاده از شماره‌های ثابت استانی در صورت انتقال آدرس محل کسب و کار شما به هر نقطه‌ای در استان، شماره تلفن شما حفظ خواهد شد و نيازی به انتخاب مجدد و پيرو آن هزينه‌های مازاد براي تبليغات و اطلاع رسانی شماره جديد وجود نخواهد داشت.
  • با شماره‌های ثابت ترابردپذير اين امکان برای کسب و کارها وجود دارد تا شماره مورد نظر خود را در سراسر کشور فعال کنند. با شماره‌های ثابت ترابردپذير امکان تماس با کليه شعب کسب و کار با يک شماره ثابت مشخص و بدون نياز به وارد کردن پيش‌کد استان فراهم خواهد بود. شماره‌های ثابت ترابردپذير شاتل با تعرفه‌های تماس بين استانی بسيار پايين‌تر از ساير اپراتورها، موجب افزايش بهره‌وری کسب و کار شما خواهد شد.

با همکاران فروش راه‌کارهای سازمانی ما در تماس باشيد تا از پيشنهادهای ويژه در انتخاب شماره‌های شاتلی مطلع شويد.

برای انتخاب شماره و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی شاتل‌تاک سازمانی مراجعه فرمایید.

صفحه اختصاصی شاتل‌تاک سازمانی

 

تماس با پشتیبانی

مشکلات‌تان را برطرف می‌کنیم

خدمات شاتل

  • اینترنت پرسرعت +ADSL2
    • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2)
    • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
    • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
    • خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بر بستر بی‌سیم با استفاده از فناوری PTMP
  • شاتل‌تاک
    • تعرفه خدمات شاتل‌تاک خانگی
    • اپلیکیشن ShatelTalk
    • راه‌کار شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل‌تاک ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • ATA, IP-Phone, IAD
    • راهنمای کد تماس کشورها
  • نماوا
    • خرید اشتراک نماوا
  • پهنای باند
    • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند
  • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • شیوه استفاده از خدمات اتصال نقطه به نقطه
  • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • فرم ثبت‌نام خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • شیوه استفاده از خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
  • خدمات مرکز داده‌ها
    • میزبانی سرور (Co-Location)
    • خدمات سرور اختصاصی (Dedicated Server)
    • خدمات سرور مجازی (Virtual Private Server)
    • شیوه استفاده از خدمات مرکز داده‌ها
  • راهکار امنیتی‌ شاتل برای‌ اندروید
    • قیمت‌ سرویس ها
  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها