• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل
  • راهکارهای سازمانی

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • VDSL
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » محتوای آموزشی » سرویس شاتل‌تاک خانگی
اطلاعات بیشتر

سرویس شاتل‌تاک خانگی

بازگشت

سرویس تلفن شاتل

شرکت شاتل هم‌زمان با دریافت مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خدمات تلفن ثابت بر بستر IP با نام شاتل‌تاک را با هدف تامین رضایت مشترکین و تکمیل سبد محصولات و خدمات این شرکت در سراسر کشور ارایه می‌کند.

خدمات شاتل‌تاک خانگی، ویژه مشتریانی‌ست که هم‌اینک مشترک یکی از سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل هستند و توسط خود مشترک از سایت https://my.shatel.ir قابل خرید است.

خرید حق امتیاز شاتل‌تاک خانگی:

برای خریداری سرویس تلفن شاتل، ابتدا به سایت my.shatel.ir مراجعه و سپس مراحل زیر طی شود:

1

برای خرید شماره تلفن شاتل، وارد سایت My.shatel.ir شوید. در قسمت خدمات مشترکین، خدمات تلفن، ShatelTalk را انتخاب کنید.

خرید شماره تلفن جدید را انتخاب کنید:

لطفا خرید اشتراک جدید را تایید کنید:

در این صفحه می‌توانید شماره دل‌خواه خود را جست‌وجو و یا از شماره‌های پیشنهادی یک شماره انتخاب کنید.

لطفا شرایط استفاده از سرویس را مطالعه و روی کلید ادامه کلیک کنید.

پس از مشاهده پیش‌فاکتور و پرداخت آن صفحه زیر نمایش داده می‌شود که باید یک رمز عبور به دل‌خواه برای سرویس خود انتخاب کنید.

همچنین یک کد فعال‌سازی به شماره همراه مشترک ارسال خواهد شد که باید این کد را در کادر “کد فعال‌سازی” وارد و روی “ثبت تنظیمات” کلیک کنید.

در مرحله بعد شماره تلفن و نام کاربری اکانت به شما نمایش داده خواهد شد. روی کلید “ادامه” کلیک کنید.

بعد از این مرحله صفحه‌ای به شکل زیر نمایش داده خواهد شد و از شما خواسته می‌شود ارتباط صحیح با سیستم ShatelTalk را امتحان کنید.

برای انجام این کار ابتدا لازم است نرم‌افزار را روی گوشی نصب کنید و یا اتصالات ATA را انجام دهید و تنظیمات مربوط به Account  خریداری شده را روی گوشی و یا ATA خود انجام دهید.

بعد از انجام تنظیمات شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ را شماره‌گیری کنید. برقراری ارتباط موفق با شاتل، نشان می‌دهد که اتصال سرویس شما به صورت صحیح برقرار شده است و شما می‌توانید با انتخاب گزینه “تست موفق” در سایت My.shatel.ir اکانت خود را فعال و از خدمات مطرح شده استفاده کنید.

افزایش اعتبار

بعد از استفاده از سرویس و اگر مشکلی در استفاده از سرویس مشاهده نکردید، می‌توانید در صورت تمایل پس از ورود به پورتال کاربران شاتل به نشانی https://my.shatel.ir، قسمت خدمات شاتل، تلفن را انتخاب کنید.

بر روی مدیریت حسابی کاربری کلیک کرده و با انتخاب شماره شاتل تاک، افزایش اعتبار را انتخاب کنید.

در این قسمت می توانید میزان اعتبار مورد نظر را انتخاب و پرداخت کنید.

بازگشت
خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

تست سرعت دانلود

سرعت اینترنت خود را تست کنید

پشتیبانی

  • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
  • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
  • مدیریت ترافیک مصرفی
  • .MyShatel App
  • تست سرعت
  • درخواست SLA
    • گام‌های اجرای SLA در شاتل
    • قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • فیلم‌های آموزشی آنلاین
  • فایل‌های صوتی کوتاه (پادکست)
  • محتوای آموزشی
    • اسپم چیست؟
    • دستور های کاربردی
    • تفاوت‌های بیت و بایت در محاسبه سرعت اینترنت
    • تنظیمات خودکار مودم
  • پرسش و پاسخ
  • نکات امنیتی
    • نکات امنیتی دستگاه میکروتیک
    • توصیه امنیتی مهم برای کاربران Gmail
    • امنیت در مرورگرهای اینترنتی
    • امنیت وایرلس
  • مرکز دانلود
  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۴۰۰. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها