راهنمای پرداخت هزینه از طریق تلفن همراه
همانگونه که اطلاع دارید، افزون بر امکان پرداخت هزینه سرویس به صورت مراجعه حضوری به بانک و پرداخت از طریق سایت My.shatel.ir، امکان پرداخت هزینه با استفاده از تلفن همراه نیز برای شما فراهم شده است.
برای پرداخت هزینه سرویس از طریق تلفن همراه مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا شماره #۷۳۳* را گرفته و با ارسال شماره ۳ گزینه مربوط به “پرداخت” را انتخاب کنید.
در مرحله با شمارهگیری عدد ۴ وارد بخش اینترنت میشوید. با انتخاب عدد ۱ (شاتل) وارد مرحلهای میشوید که میتوانید با استفاده از شناسه پرداخت خود، مراحل پرداخت تلفنی را کامل کنید.
در این مرحله شناسه پرداخت را وارد کنید:
از شناسه پرداخت خود اطلاع ندارید میتوانید به راهنمای نحوه مشاهده شناسه پرداخت مراجعه فرمایید.
پس از وارد کردن شناسه پرداخت نام و مقدار هزینه قابل پرداخت نمایش داده میشود.
با وارد کردن عدد ۱ وارد مرحله بعد خواهید شد.
شماره و رمز دوم کارت خود را وارد کنید (رمز دوم کارت خود را باید از دستگاههای خودپرداز بانکهای موجود در سطح شهر تهیه کنید.)
اطلاعات در سیستم شاتل ثبت میشود و مطابق تصویر، پیامی در تایید موفقیتآمیز بودن پرداخت نمایش داده میشود.
اگر پرداخت با مشکل مواجه شود پیغام اخطار نمایش داده میشود و پرداختی انجام نمیشود.
دقت داشته باشید که در صورت کسر هزینه از حساب شما این مقدار به حساب شما باز خواهد گشت.
نحوه به دست آوردن شناسه پرداخت
شناسه پرداخت سرویس شما، همان سریال پرداختی است که برای فیش خودکار استفاده میشود. شناسه پرداخت را میتوانید در سایت My.Shatel همانند تصاویر زیر در قسمت آخرین پیش فاکتور در سربرگ امور مالی به دست آورید.