شنبه 3 اردیبهشت 1390
shatel

گردهمایی اول سال گروه شرکت های شاتل

مراسم گردهمایی گروه شرکت‌های شاتل روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۰، با حضور ۶۰۰ نفر از کارکنان شاتل و مدیران دفاتر نمایندگی در هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این مراسم، احمد نخجوانی (مدیرعامل شاتل) به مرور عملکرد گروه در سال ۸۹ پرداخت. او در بخشی از ارایه‌ی خود به این نکته اشاره کرد که: “نه تنها در سال ۱۳۸۹ جایگاه اول خود را در بازار حفظ کرده ایم، بلکه به لحاظ تعداد کاربر در سراسر کشور فاصله‌ی جدی با همکاران خود در بازار گرفته ایم.”
نخجوانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارایه‌ی شاخص‌هایی گفت: ” افزون بر دستاورهای بسیار خوب در جذب مشتریان بازار در سراسر ایران، هم اینک بیشترین پهنای باند مصرفی کشور را به خود اختصاص داده ایم. چه آن که آمار و مستندات موجود نشان می‌دهد کیفیت و خشنودی مشتریان شاتل در سال ۱۳۸۹ نیز بهبود چشم گیر داشته است”.
در ادامه، محمدحسن شانه‌ساز زاده (موسس و رییس هیات مدیره ;‌ی شاتل) افق حرکت و مسیر پیش روی گروه شرکت های شاتل و مهم‌ترین استراتژی‌های این مجموعه را در سال جدید تشریح کرد. شانه ساز زاده در ارایه‌ی خود گفت: ” با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاتل همچنان مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد و همچنان پیشرو بازار خواهد ماند. در سال جدید، تقویت مشتری مداری، حفظ روند بهبود سرویس دهی به کاربران، توجه به منابع سازمانی و همکاران نماینده، مهم ;ترین خطوط برنامه‌ی سال جدید شاتل خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، دست کم ۱۰ پروژه کلان مقیاس سطح ملی را اجرا خواهیم کرد. ”
معرفی و اهدای هدایای ویژه به همکاران برتر شاتل و اجرای مسابقه از دیگر بخش های این مراسم بود.
در پایان مراسم، چند دستگاه خودرو و چندین جایزه متنوع دیگر به نمایندگان برگزیده شاتل در استان‌های مختلف شاتل اهدا گردید.