پنج‌شنبه 29 تیر 1391
shatel

مژده به کاربران: افزوده شدن محصولات و خدمات جدید به سبد محصولات شاتل

  • ارایه سرویس IP TV برای اولین بار در ایران

برای اولین بار در ایران، شرکت شاتل با همکاری شرکت سروش رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به ارایه سرویس IP TV به مشترکین خود نموده است. فاز اول ارایه‌‌‌‌‌‌‌‌ی این سرویس به صورت آزمایشی با شرایط بسیار ویژه در اختیار تعدادی از مشتریان خاص سرویس های اینترنت پرسرعت در مرکز مخابراتی باهنر تهران قرار گرفته است. در فازهای بعدی این سرویس در دیگر مراکز مخابراتی به طور کامل در دسترس مشتریان قرار داده خواهد شد.
در حقیقت، با استفاده از این سرویس، کاربران قادر خواهند بود با در اختیار داشتن شبکه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف تلویزیونی و استفاده از امکانات آن، فيلم درخواستي خود را با انتخاب از بانك فيلم موجود در شبكه نیز با كيفيت مناسب بر روي تلويزيون خود مشاهده کنند.
برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس می‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با بخش فروش با شماره ۲۳۰۹۹ تماس حاصل فرمایید.

  • آغاز فروش محصولات Kaspersky

از آن جایی که ارایه‌‌‌‌‌‌‌‌ی سبد کامل محصولات و خدمات در حوزه اینترنت همواره مورد توجه گروه شرکت‌هاي شاتل بوده است، هم ;اکنون، امکان ارایه ;ی یکی از کلیدی‌‌‌‌‌‌‌‌ترین محصولات مورد نیاز برای کاربران اینترنت یعنی خدمات امنیت شبکه از طریق ابزارهایی همچون آنتی ویروس کاسپرسکی فراهم آمده است. شرکت شاتل با بهره گیری از محصولات و خدمات کاسپرسکی که یکی از مطرح ;ترین شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌های فعال در این حوزه است، این امکان را برای کاربران خویش فراهم آورده است. هم اینک محصول Internet Security 2013 این شرکت در فاز اول قابل ارایه به کاربران است.
گفتنی‌‌‌‌‌‌‌‌ست، برای اولین بار در ایران کاربران این امکان را خواهند داشت که بتوانند از این محصول در قالب بسته های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بهره‌‌‌‌‌‌‌‌مند شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن ۲۳۰۹۹ در تهران با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. برای دریافت این سرویس در استان‌ها نیز می‌توانید با دفاتر نمایندگی شاتل در استان ها تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر نمایندگان اینجا کلیک فرمایید.

  • ارایه خدمات میزبانی سرور

گروه شرکت های شاتل با توجه به دارا بودن زیرساخت‌‌‌‌‌‌‌‌های فنی مناسب و با استفاده از تکنولوژی‌‌‌‌‌‌‌‌های روز دنیا، ارایه ;ی خدمات میزبانی سرورها را نیز به سبد محصولات و خدمات خود افزوده است. این شرکت با در اختیار داشتن بیشترین میزان پهنای باند و دیگر زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز قادر است این خدمات را با کیفیتی متمایز در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار دهد. هرچند شاتل ارایه این خدمات را به تازگی به سبد محصولات خود افزوده است، اما در همین فرصت کوتاه نیز توانسته است، سایت های به نامی را در کارنامه ارایه خدمات میزبانی سرور به خود اختصاص دهد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با واحد پهنای باند و راهکارهای خاص با شماره ۲۳۰۷۲۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.