شنبه 7 آبان 1390
shatel

جشنواره عید تا عید

علاقه ; مندیم به اطلاع برسانیم به مناسبت دو عید بزرگ قربان و غدیر، فروش ویژه ;ای با عنوان جشنواره عید تا عید برای مشتریان جدید در تهران از روز شنبه > ۱۳۹۰/۰۸/۰۷ آغاز و تا روز > ۱۳۹۰/۰۸/۳۰ ادامه خواهد داشت .
در این جشنوراه، شرایط و تخفیفات بسیار ویژه ;ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا فرصت طلایی برای خرید سرویس ;های مختلف برای ایشان فراهم آید. در این جشنواره، افزون بر این که مشتریان می ;توانند بسته به نوع سرویس و مدت زمان آن از تخفیفات چشم ;گیری در خرید و استفاده از شارژ رایگان بهره ;مند شوند، می ; توانند از باندل ;-های ویژه نقره ; ای و طلایی این جشنواره نیز بهره ;مند شوند. این باندل ;ها فرصت استثنایی را برای خرید در اختیار مشتریان قرار می ;دهد تا بتوانند سرویس، مودم زایکسل و نصب و راه ; اندازی خود را با تخفیفات ویژه در اختیار داشته باشند و افزون بر این، از هدایای ویژه این باندل ;ها نیز بهره ;مند گردند.
گفتنی ;ست، افزون بر مشتریان جدید، در این جشنواره شرایط ویژه ; ای نیز برای مشتریان فعلی در نظر گرفته شده است، بدین ترتیب که چنانچه مشتریان فعلی شاتل در بازه ; زمانی ۱۴ تا ۲۶ آبان ماه برای خرید ترافیک اضافی اقدام کنند، در ازای خرید هر پکیج ۳ گیگ ترافیک، از ۳ گیگ ترافیک رایگان نیز بهره ; مند خواهند شد، به عبارت دیگر، با پرداخت هزینه ۳ گیگ ترافیک، ۶ گیگ ترافیک در اختیار خواهند داشت. این جشنواره در کلیه شهرهای کشور به جز شهرهای استان آذربایجان شرقی، بندرعباس، بندرلنگه، شهرکرد، بروجن، یاسوج و گچساران برگزار می شود.
علاقه ; مندان برای دریافت سرویس و استفاده از شرایط ویژه فروش می‌تواننداین جا کلیک کنند. یا با شماره تلفن ۲۳۰۹۹ در تهران و شماره‌ نمایندگان شاتل در شهرهای مختلف تماس حاصل فرمایند. علاقه‌ مندان می‌توانند برای دریافت شماره‌های تماس نمایندگان شاتل در سراسر کشور این جاکلیک کنند