دوشنبه 11 آبان 1394
shatel

از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پروانه FCP شاتل اعطا شد

گروه شرکت‌های شاتل پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، پروانه شاتل صبح امروز طی مراسمی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سید مرتضی موسویان، رییس مرکز توسعه فناروری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد به گروه شرکت‌های شاتل اعطا شد.
پروانه FCP شاتل به منظور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت مستقل از فناوری صادر و اعطا شده و یک پروانه جامع در حوزه ثابت است که بر بستر آن ارایه خدمات VoIP، IXP، PSTN، CDN، دیتاسنتر، VOD، XDSL، FTTX، CP، OTT، CP، IPTV، VPN، WiFi و LTE ممکن شده است.
شاتل با سابقه بیش از ١۵ سال فعالیت در حوزه ارتباطات کشور تاکنون با مجوز PAP فعالیت می‌کرد و با فراخوان‌های منتشر شده از سوی رگولاتوری برای ساماندهی پروانه‌ها و صدور مجوزهای جدید، یکی از متقاضیان برخورداری از پروانه FCP بود که با ارایه درخواست و مدارک موفق به احراز شرایط و دریافت پروانه FCP شد.