شنبه 2 بهمن 1400
80 هزار تومان تخفیف برای برنامه‌های گروهی سلامت و تناسب اندام دکتر کرمانی

80 هزار تومان تخفیف برای برنامه‌های گروهی سلامت و تناسب اندام دکتر کرمانی

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با دریافت یک کد از ۸۰ هزار تومان تخفیف برای برنامه‌های تناسب اندام و رژیم غذایی گروهی برنافیت بهره‌مند شوند.

تحقیقات نشان می‌دهد، که مهم‌ترین دلیل افراد برای ترک کردن رژیم‌های تناسب اندام از دست دادن انگیزه‌ است. شرکت کردن در یک حرکت گروهی می‌تواند  در ادامه هر راهی به شما انگیزه و انرژی دهد.

برنافیت یک برنامه رژیم گروهی از گروه دکتر کرمانی‌ست که به افراد کمک می‌کند با قرار گرفتن در گروه‌های چند نفره زیر نظر مشاور تغذیه و طی یک برنامه منظم و حساب شده در طول سه ماه به وزن ایده‌آل خود دست یابند. در نهایت گروهی که بیشترین موفقیت را در این ماراتن به دست آورده باشد، جایزه نقدی ده میلیون تومانی کمپین را دریافت خواهد کرد.

بر اساس توافق‌های انجام شده با وب‌سایت «دکتر کرمانی»، برنامه‌های منظم برنافیت که شامل اصلاح سبک زندگی، مشاوره، رژیم‌درمانی و برنامه‌های ورزشی‌ست و در گروه‌های واتس‌اپی بین افراد گروه به اشتراک گذاشته می‌شود، با 80 هزار تومان تخفیف در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شاتل قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این تخفیف کافی‌ست کد مربوط به این پیشنهاد را از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کنید به وب‌سایت برنافیت وارد شوید و پس از ثبت‌نام و ارائه شماره تلفن خود، در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد کنید تا 80 هزار تومان تخفیف به شما اختصاص داده شود.

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با ارایه یک کد تخفیف، این خدمات را با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از دیگر مشتریان دریافت کنند.

دکتر محمدصادق کرمانی، سال‌هاست که با ارایه‌ی برنامه‌های منظم غذایی و ورزشی و مشاوره‌های علمی به تناسب اندام بسیاری علاقه‌مندان سلامت جسمی و اندام متناسب کمک کرده است.

کد تخفیف: shatel