شنبه 27 اردیبهشت 1399
shatel

۳۵ هزار تومان تخفیف برای برنامه‌های سلامت و تناسب اندام دکتر کرمانی

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با دریافت یک کد از ۳۵ هزار تومان تخفیف برای برنامه‌های تناسب اندام و رژیم غذایی دکتر کرمانی بهره‌مند شوند.

بر اساس توافق‌های انجام شده با وب‌سایت «دکتر کرمانی»، برنامه‌های منظم این وب‌سایت که شامل اصلاح سبک زندگی، مشاوره، رژیم‌درمانی و برنامه‌های ورزشی‌ست، با ۳۵ هزار تومان تخفیف در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شاتل قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این تخفیف کافی‌ست کد مربوط به این پیشنهاد را از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کنید به وب‌سایت https://kermany.com وارد شوید و پس از انتخاب برنامه‌ی رژیمی مورد نظرتان، در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد کنید تا ۳۵ هزار تومان تخفیف به شما اختصاص داده شود.

دکتر محمدصادق کرمانی، سال‌هاست که با ارایه‌ی برنامه‌های منظم غذایی و ورزشی و مشاوره‌های علمی به تناسب اندام بسیاری علاقه‌مندان سلامت جسمی و اندام متناسب کمک کرده است. برنامه‌های ویژه‌ی رژیم درمانی دکتر کرمانی اکنون از طریق مراجعه به وب‌سایت ایشان به نشانی https://kermany.com نیز قابل دسترسی است.

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با ارایه یک کد تخفیف، این خدمات را با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از دیگر مشتریان دریافت کنند.