شنبه 17 مهر 1400
۳۰هزارتومان تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای خرید آنلاین میوه و سبزیجات از «بازرگام»

۳۰هزارتومان تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای خرید آنلاین میوه و سبزیجات از «بازرگام»

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از تخفیف‌های ویژه خرید میوه، سبزیجات، صیفی‌جات،‌ تره‌بار و کالاهای سوپرمارکتی در بازار آنلاین «بازرگام» بهره‌مند شوند. بازرگام دو نوع تخفیف برای کاربران شاتل در نظر گرفته است:

  • کاربرانی که برای اولین بار از «بازرگام» خرید می‌کنند، ، ۳۰ هزار تومان تخفیف برای سبد خرید ۱۰۰ هزار تومانی در اولین خرید از «بازرگام» دریافت خواهند کرد. افزون بر این ۳۰ درصد از میلغ خرید این دسته از کاربران به کیف پول الکترونیک‌شان باز خواهد گشت و در خرید بعدی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • سایر کاربران هم از ۲۰ درصد تخفیف برای خرید از بازار آنلاین میوه و تره‌بار «بازرگام» دریافت خواهند کرد.

این تخفیف برای کاربران شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، یزد، کرمان، شیراز،‌ تبریز، رشت و لواسان قابل استفاده است.

کد مربوط به اولین خرید کدی یکتاست که تنها یک بار قابل استفاده است اما در کد مربوط به سایر خریدها را به تعداد دلخواه، می‌توانید دریافت کنید.

برای ارایه کد تخفیف در سایت بازرگام در مرحله پرداخت، ردیفی برای درج کد در نظر گرفته شده است که کاربران شاتل باید کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در این محل وارد کنند.

بازرگام بازارچه‌ی آنلاین میوه و تره‌بار است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و اکنون محصولات تازه و با کیفیت را در شهرهای،‌ تهران کرج، اصفهان، مشهد، یزد، کرمان، شیراز،‌ تبریز، رشت و لواسان به کاربران ارائه می‌کند.