شنبه 30 اسفند 1399
shatel

پیشنهاد ویژه نماوا برای شاتلی‌ها؛ ۵۰٪ تخفیف خرید اشتراک یک‌ماهه نماوا

نماوا با یک پیشنهاد جذاب، دسترسی نامحدود به دنیایی از فیلم‌ها، سریال‌ها و سرگرمی‌هایی پرجاذبه و هیجان‌انگیز را در زیباترین روزهای بهار به کاربران شاتل، نوید می‌دهد.

کاربران شاتل از ۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارند:

از کد تخفیف ۵۰‌٪ ویژه شاتلی‌ها برای خرید اشتراک یک‌ماهه نماوا بهره‌مند شوند و بدون مصرف شدن ترافیک اینترنت از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جذاب در وب‌سایت و اپلیکیشن نماوا لذت ببرند.

کد تخفیف ۵۰% ویژه شاتلی‌ها: Shatel

برای فعال‌ کردن اشتراک نماوا و استفاده از کد تخفیف بالا کافی‌ست به آدرس وبسایت namava.ir مراجعه و در این سایت ثبت‌نام کنید. سپس در صفحه خرید اشتراک کد shatel را در محل کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف شما اعمال گردد.

نماوا در روزهای زیبای نوروز فرصتی برای تماشای سرگرمی‌های جذاب و جمع کردن همه‌ی اعضای خانواده در کنار یکدیگر فراهم کرده است. نوروز امسال به سادگی و با کم‌ترین هزینه جمع‌های خانوادگی و دوستانه‌تان را به تفریحی دلچسب و به یادماندنی دعوت کنید.

با خرید اشتراک نماوا، شما به مجموعه‌ای بی‌نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال، انیمیشن و مستند ایرانی و خارجی به ویژه‌ تازه‌های نوروز ۱۴۰۰ دسترسی خواهید یافت که می‌توانید در هر زمان و هر مکان به تماشای آن‌ها بنشینید.

در نوروز امسال منتظر پخش فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های جذاب هم‌چون دراکولا، هفت‌خوان، گیسو و ده‌ها فیلم و سریال متنوع و هیجان‌انگیز دیگر در نماوا باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد با شماره درج شده در وب‌سایت شاتل حاصل فرمایید.