شنبه 28 اسفند 1400
پیشنهاد هیجان‌انگیز بهاری شاتل: تخفیف ویژه خرید بسته‌ ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت

پیشنهاد هیجان‌انگیز بهاری شاتل: تخفیف ویژه خرید بسته‌ ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت

از ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ بسته‌ ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی یک ساله شاتل با ۲۵ درصد تخفیف به همه کاربران در سراسر کشور ارایه می‌شود.

با توجه به استقبال همیشگی کاربران عزیز از شرایط ویژه خرید ترافیک، شاتل برای نوروز امسال، پیشنهاد دیگری نیز برای خرید بسته ترافیک یک‌ساله ویژه کاربران  فعلی در سراسر کشور در نظر گرفته است. کاربران عزیز شاتل می­‌توانند با مراجعه به پورتال کاربران شاتل (My.Shatel.ir)،  بسته ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی را با ۲۵ درصد تخفیف به قیمت ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند. مهلت استفاده از این بسته در صورت تمدید اشتراک یک سال پس از تاریخ فعال‌سازی خواهد بود.

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به این قیمت افزوده خواهد شد. این شرایط در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و این تخفیف تنها شامل این بسته ۱۰۰ گیگابایتی‌ست و دیگر بسته‌های ترافیک اینترنت ثابت شاتل از این تخفیف برخوردار نخواهند بود.

کاربران شاتل، می­‌توانند برای خرید این بسته‌ها از روش‌های زیر استفاده کنند:

وب‌سایت مای‌شاتل       دانلود اپلیکیشن MyShatel

صفحه اختصاصی جشنواره گیگ شاتل

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری  ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره‌های اعلام شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت مشتریان عزیز خانواده‌­ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.