شنبه 12 مهر 1399
پیشنهاد بی‌نظیر شاتل برای مدارس سراسر کشور

پیشنهاد بی‌نظیر شاتل برای مدارس سراسر کشور

همه مدارس در سراسر کشور می‌توانند با پیشنهاد ویژه‌ی شاتل پهنای باند مورد نیاز برای سامانه‌های آنلاین آموزشی خود را با مناسب‌ترین شرایط فراهم کنند.

گروه شرکت‌های شاتل به مناسبت بازگشایی مدارس و با هدف مهیا کردن بستر مناسب برای تحصیل آنلاین دانش‌آموزان، پیشنهادهای متناسب با نیاز هر مدرسه را به صورت اختصاصی به مدارس سراسر کشور ارایه می‌کند. این سرویس‌ها شامل خدمات پهنای باند اینترنت، میزبانی سرور، سرور اختصاصی و دیگر خدمات دیتاسنترهاست که پس از شناسایی نیازهای هر مدرسه در قالب بسته ویژه مدارس با مناسب‌ترین شرایط به آن‌ها ارایه می‌شود.

مدیران و کادر آموزشی مدارس می‌توانند برای آشنایی بیشتر با این خدمت و دریافت خدمات اختصاصی خود فرم درخواست خدمات ویژه مدارس را تکمیل یا با شماره 91000999 تماس برقرار کنند.

همکاران ما در بخش فروش خدمات سازمانی شاتل در زودترین هنگام برای تکمیل مراحل ارایه سرویس با شما تماس خواهند گرفت.

افزون بر این، شاتل برای دانش‌آموزان سراسر کشور شرایط ویژه‌ای مهیا کرده است تا با خاطری آسوده، مدرسه را به خانه بیاورند. دانش‌آموزان عزیز سراسر کشور تا ۳۰ مهر ۹۹ فرصت دارند:

بسته‌ی ویژه‌ای را شامل اشتراک ۳ ماهه اینترنت پرسرعت شاتل، حداقل سرعت تضمین‌شده 2 مگابیت بر ثانیه، سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، 50 گیگابایت به همراه 50 گیگابایت هدیه، نصب رایگان، تنها با پرداخت ۴۵٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

صفحه اختصاصی پیشنهادهای ویژه شاتل

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.