جمعه 1 شهریور 1398
پیشنهادهای هیجان‌انگیز شاتل در فصل فراغت و شادی تمدید شد

پیشنهادهای هیجان‌انگیز شاتل در فصل فراغت و شادی تمدید شد

پیشنهادهای تابستانی شاتل برای خرید اینترنت پرسرعت ثابت تا پایان شهریورماه تمدید شد. به دنبال استقبال مشتریان عزیز از پیشنهادهای تابستانی شاتل این پیشنهادها تا ۳۱ شهریور ۹۸ تمدید می‌شود.

یک سال اینترنت پرسرعت ثابت با ۶۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل

در این پیشنهاد، اشتراک یک‌ساله اینترنت پرسرعت به همراه ۶۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و نصب و راه‌اندازی به قیمت ۷۵،۰۰۰ تومان به مشتریان جدید شاتل ارایه می‌شود.

اگر مشتریان بسته ترافیک ۵۰ گیگابایتی 6 ماهه‌ی اینترنت ثابت شاتل را خریداری کنند، علاوه بر آن‌که ۳۰ درصد تخفیف برای خرید این بسته، دریافت خواهند کرد، به صورت خودکار از تمدید ۶ ماهه‌ی سرویس اینترنت خریداری شده بهره‌مند خواهند شد. به بیان دیگر به جای سرویس ۱۲ ماهه، سرویس ۱۸ ماهه دریافت خواهند کرد.

افزون بر این امکان خرید اشتراک ۳ ماهه نماوا با ۵۰ درصد تخفیف برای این دسته از مشتریان وجود خواهد داشت.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • به هزینه‌‌ی این سرویس­‌ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.
  • این تخفیف‌ها تنها به مشتریانی ارایه می‌شود که خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
  • خرید اشتراک نماوا باید پس از راه‌اندازی سرویس و قرار گرفتن در وضعیت «در حال استفاده» و از طریق وب‌سایت مای‌شاتل انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره تلفن‌های ثبت شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید این سرویس‌ها همین الان می‌توانید به قسمت سفارش آنلاین خدمات +ADSL2 در وب‌سایت شاتل (www.shatel.ir)‌ مراجعه کنید و با انتخاب یکی از سرویس‌های Ultimate-512-60-NFG-12 یا Ultimate-512-110-NFG-18 درخواست خود را برای استفاده از شرایط این پیشنهاد شگفت‌انگیز ثبت کنید.

امید است ارایه خدمات به کاربران با بالاترین کیفیت، همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.