سه‌شنبه 28 آذر 1396
shatel

پیشنهادهای جذاب و هیجان‌انگیز شاتل به مناسبت یلدا

پیشنهاد ویژه شاتل به مناسبت یلدا از تاریخ ۲۸ آذر تا ۱۲ دی با بسته‌های هیجان‌انگیز و متنوع برای خرید سرویس‌های Fair4096، Fair8192، Fair16384 با بالاترین سرعت، آستانه مصرف باورنکردنی و قیمتی جذاب و استثنایی در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.
در این پیشنهاد که هم‌زمان با افزایش آستانه مصرف منصفانه برای سه سرویس یاد شده ارایه می‌شود، کاربران می‌توانند ضمن بهره‌مندی از آستانه مصرف ترافیک بسیار بالاتر نسبت به گذشته، سرویس‌های مورد علاقه خود را با تخفیف استثنایی و ویژه تهیه کنند و به این ترتیب در کنار بهره‌مندی از آستانه مصرف به مراتب بیش‌تر نسبت به گذشته، با قیمتی بسیار مناسب به سرویس مورد علاقه خود دست یابند.

پیشنهاد اول
این پیشنهاد با سرعت ثابت ۴ مگابیت بر ثانیه و با آستانه مصرف ماهانه ۱۶۰ گیگابایتی به مشتریان ارایه می‌شود. در این بخش مشتریان در صورت خرید اشتراک ۳ ماهه سرویس Fair4096 از ۲۰ درصد تخفیف در قیمت نهایی سرویس بهره‌مند خواهند شد. به این ترتیب که اشتراک سه ماهه این سرویس به قیمت ۹۶٬۰۰۰ تومان، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. (قیمت واقعی این بسته ۱۲۰٬۰۰۰ تومان است.)

پیشنهاد دوم
این پیشنهاد با سرعت ثابت ۸ مگابیت بر ثانیه و با آستانه مصرف ماهانه ۳۵۰ گیگابایتی به مشتریان ارایه می‌شود. در این بخش مشتریان در صورت خرید اشتراک ۳ ماهه سرویس Fair8192 از ۲۰ درصد تخفیف در قیمت نهایی سرویس بهره‌مند خواهند شد. به این ترتیب که اشتراک سه ماهه این سرویس به قیمت ۱۲۰٬۰۰۰ تومان، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. (قیمت واقعی این بسته ۱۵۰٬۰۰۰ تومان است.)

پیشنهاد سوم
این پیشنهاد با سرعت ثابت ۱۶ مگابیت بر ثانیه و با آستانه مصرف ماهانه ۷۰۰ گیگابایتی به مشتریان ارایه می‌شود. در این بخش مشتریان در صورت خرید اشتراک ۳ ماهه سرویس Fair16384 از ۲۰ درصد تخفیف در قیمت نهایی سرویس بهره‌مند خواهند شد. به این ترتیب که اشتراک سه ماهه این سرویس به قیمت ۱۹۲٬۰۰۰ تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. (قیمت واقعی این بسته ۲۴۰٬۰۰۰ تومان است.)

چند نکته درباره پیشنهادهای ارایه شده در جشنواره یلدا شاتل

  • کاربران می‌توانند به اندازه‌ی نیمی از حجم ترافیک اختصاص یافته به سرویس را برای ترافیک بین‌الملل استفاده کنند. چه آن که امکان استفاده‌ی ترکیبی از ترافیک بین‌الملل و داخلی را نیز وجود خواهد داشت به گونه‌ای که کاربر می‌تواند در صورت تمایل حتی همه‌ی ترافیک سرویس را به ترافیک داخلی اختصاص دهد
  • پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.
  • به هزینه‌های بالا، مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد

برای دیدن جزییات کامل و ویژگی‌های این سرویس‌ها می‌توانید به صفحه قیمت سرویس‌ها و تجهیزات اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2) در وب‌سایت شاتل مراجعه فرمایید.