دوشنبه 9 بهمن 1396
shatel

هدایای هیجان‌انگیز برای خرید اشتراک نماوا در کمپین سفر رویایی

وب‌سایت نماوا با هدایای هیجان‌انگیز از مشتریانی که اشتراک ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه این سرویس را برای تماشای آنلاین فیلم و سریال تهیه کنند، قدردانی می‌کند.

مشتریانی که از تاریخ 7 تا 30 بهمن اشتراک‌های نماوا رو تهیه یا تمدید کنند علاوه بر دیدن سریال‌های جذاب و دیدنی همچون شهرزاد 3 و گلشیفته، از هدایای ویژه نماوا به شکل زیر بهره‌مند خواهند شد:

درصورت تهیه اشتراک 3 ماهه نماوا یک سیم کارت نسل چهارم شاتل‌موبایل به همراه 18 هزار تومان شارژ تماس و بسته اینترنت هدیه دریافت خواهید کرد. سرعت اینترنت پرسرعت این سیم‌کارت و کیفیت تماس‌های آن  بی‌نظیر است.

مشتریانی که اشتراک 6 ماهه نماوا را تهیه کنند نیز علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت شاتل‌موبایل (با بسته شارژ 25 هزار تومانی) در پایان ماه بهمن در قرعه‌کشی 10 مودم همراه پرسرعت شاتل‌موبایل و  5 دستگاه تلویزیون 50 اینچ مارشال با آخرین تکنولوژی شرکت خواهند کرد.

سرانجام مشتریانی که اشتراک 12 ماهه نماوا را تهیه کنند علاوه بر دریافت سیم کارت شاتل‌موبایل با بسته شارژ 25 هزار تومانی و شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ دستگاه مودم همراه TDLTE و ۵ دستگاه تلویزیون مارشال، وارد قرعه‌کشی هیجان‌انگیز تور رویایی کروز دور اروپا خواهند شد و در صورت برنده شدن در این قرعه‌کشی یک سفر فراموش نشدنی را با نماوا تجربه خواهند کرد.

گفتنی‌ست همه کاربرانی که سیم کارت های دریافتی خود را فعال کنند، در پایان ماه بهمن در قرعه‌کشی 10 دستگاه مودم شاتل‌موبایل شرکت داده خواهند شد.

 

  • شرایط شرکت در کمپین سفر رویایی نماوا:
  • خرید اشتراک ۳ ماهه = دریافت سیم‌کارت شاتل‌موبایل به همراه بسته آغازین ۱
  • اشتراک ۶ ماهه = دریافت سیم‌کارت شاتل‌موبایل به همراه بسته آغازین ۲+ شرکت در قرعه‌کشی ۵ دستگاه تلویزیون مارشال
  • اشتراک ۱۲ ماهه = دریافت سیم‌کارت شاتل‌موبایل به همراه بسته آغازین ۲+ شرکت در قرعه کشی ۵ دستگاه تلویزیون مارشال + شرکت در قرعه‌کشی سفر دور اروپا با کشتی کروز