شنبه 21 خرداد 1401
معرفی بسته‌های پرحجم اینترنت همراه توسط شاتل موبایل

معرفی بسته‌های پرحجم اینترنت همراه توسط شاتل موبایل

شاتل موبایل بر اساس نیازسنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین خود، از ارائه بسته‌های پرحجم جدید و مقرون به صرفه اینترنت همراه خبر داد.

بسته‌های جدید اینترنت همراه این اپراتور با اعتبار زمانی ۳۰ روزه شامل بسته ۲۰ گیگابایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان، بسته ۴۰ گیگابایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان، و بسته ۷۰ گیگابایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است که با هدف ایجاد تنوع بیشتر در بسته‌ها و انتخاب‌های مقرون به صرفه‌ تر، در دسترس مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

بسته‌های اینترنت شاتل موبایل در دسته‌بندی‌های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین بسته‌های ترکیبی شاتل موبایل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک، به عنوان متنوع‌ترین و مقرون به صرفه ترین بسته‌های تلفن همراه کشور، از طریق کد دستوری #۲*۱*، وبسایت شاتل موبایل، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن «شاتل موبایل من» قابل مشاهده و خریداری هستند.

شاتل موبایل همچنین با رویکرد کاهش هزینه‌های مشترکین، هر روز بسته تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و یا ترکیبی تحت عنوان «پیشنهاد روز» ارائه می‌کند که از طریق شماره گیری کد دستوری #۳*۱* و یا مراجعه به سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن «شاتل موبایل من» برای همه مشترکین شاتل موبایل قابل مشاهده و خریداری است. علاوه بر این بسته‌های شخصی سازی شده اینترنت متناسب با الگوی مصرف هر مشترک نیز به صورت دوره‌ای به مشترکین از طریق پیامک پیشنهاد می‌شود که به مدیریت هزینه‌های ارتباطی مشترکین کمک شایانی می‌کند.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می‌توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.