سه‌شنبه 8 اسفند 1396
shatel

قرعه‌کشی بزرگ نماوا برای کاربران این سرویس

نماوا (سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال) در ماه‌های پیش رو هدایای هیجان‌انگیزی به کاربران این سرویس اهدا خواهد کرد.

وب‌سایت نماوا قصد دارد به تمام کاربرانی که از تاریخ ۸ اسفند اشتراک‌ نماوا را برای تماشای آنلاین فیلم و سریال تهیه کنند، هدایای ویژه‌ای اختصاص دهد.

بر این اساس تمام کاربرانی که از تاریخ ۸ اسفند، اشتراک این سرویس را تهیه کنند، علاوه بر امکان تماشای هزاران ساعت فیلم و سریال‌های جذاب و دیدنی همچون شهرزاد ٣ و سریال جنجالی گل‌شیفته، جایزه‌های هیجان‌انگیزی دریافت خواهند کرد:

با خرید اشتراک ٣ ماهه نماوا؛ افزون بر آن که از ۱۵ هزار تومان تخفیف (در خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) در فروشگاه اینترنتی بامیلو برخوردار خواهید شد، در قرعه کشی ۵ تلویزیون هوش‌مند، ۵۰ اینچی مارشال شرکت داده خواهید شد.

با خرید اشتراک ۶ ماهه نماوا؛ افزون بر آن که از ۲۰ هزار تومان تخفیف (در خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) در فروشگاه اینترنتی بامیلو برخوردار خواهید شد، در قرعه کشی ۵ تلویزیون هوش‌مند، ۵۰ اینچی مارشال شرکت داده خواهید شد.

خرید اشتراک‌های ۱۲ ماهه نماوا؛ بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به این سرویس خواهد بود. چرا که افزون بر برخورداری از ۲۰ هزار تومان تخفیف (در خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) در فروشگاه اینترنتی بامیلو برخوردار خواهید شد و شرکت در قرعه کشی ۵ تلویزیون هوش‌مند، ۵۰ اینچی مارشال، در قرعه کشی هیجان‌انگیز تور رویایی کروز دور اروپا نیز شرکت خواهند کرد.

برای استفاده از این خدمات و بهره‌مندی از هدایای هیجان‌انگیز می‌توانید به وب‌سایت نماوا مراجعه کنید.