دوشنبه 11 اردیبهشت 1402
فرصت بهاری برای شاتلی شدن با تخفیف‌های ویژه سرویس و مودم

فرصت بهاری برای شاتلی شدن با تخفیف‌های ویژه سرویس و مودم

بهار امسال را با پیشنهادهای ویژه شاتل برای خرید سرویس‌های مختلف اینترنت پرسرعت و مودم، به‌یادماندنی‌تر کنید. در یک فرصت کوتاه از 11 تا 31 اردیبهشت 1402، سرویس‌های اینترنت پرسرعت ثابت و انواع مودم‌ با تخفیف‌های باورنکردنی در دسترس کاربران خواهد بود.

سرویس ۸۰ گیگابایتی:

این پیشنهاد برای کاربرانی با مصرف ماهانه پایین طراحی شده است و کاربران می‌توانند از ۳ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت، با ۸۰ گیگابایت ترافیک (50 گیگابایت از این حجم ۳۰ روزه و مابقی ۳ ماهه است) تنها به قیمت ۶۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

سرویس ۳۰۰ گیگابایتی:

این پبیشنهاد برای کاربرانی با مصرف ماهانه متوسط طراحی شده است و کاربران می‌توانند از ۱۲ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت با ۳۰۰ گیگابایت ترافیک، تنها به قیمت ۵۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

سرویس ۱۵۰۰ گیگابایتی:

پیشنهاد سوم برای کاربرانی با مصرف ماهانه بالا طراحی شده است و ۳ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت شاتل با ۱۵۰۰ گیگابایت ترافیک اینترنت، تنها به قیمت ۳۰۰ هزار تومان به کاربران ارایه می‌شود.

در روزهای برگزاری جشنواره بهاری، شاتل تخفیف‌های دیگری نیز برای خرید دو مودم VMG3625-T50B و P-650R-T1 به‌ همراه اکسس‌پوینت NBG-418N به کاربران جدید خود ارایه می‌دهد. کاربران با خرید هر کدام از سرویس‌های شاتل، می‌توانند مودم‌های پیشنهادی را با تخفیف‌های ویژه خریداری کرده و تجربه متفاوتی از کیفیت اینترنت پرسرعت را داشته باشند.

لازم به توضیح است هزینه نصب و راه‌اندازی برای سرویس‌های جشنواره بهاری رایگان خواهد بود. امیدواریم این پیشنهادهای جذاب و متنوع، موجب خشنودی همه‌ی کاربران در سراسر کشور باشد.

برای اطلاعات بیش‌تر و ثبت سفارش، می‌توانید به صفحه ویژه جشنواره مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.