شنبه 6 مهر 1398
شیرینی پاییز خاطره‌انگیز را با پیشنهادهای شاتل دوچندان کنید

شیرینی پاییز خاطره‌انگیز را با پیشنهادهای شاتل دوچندان کنید

شاتل در روزهای آغازین پاییز با بسته‌های کاملی از محصولات ارتباطی و پیشنهادهای بی‌نظیر همراه شماست. در این پیشنهادها افزون بر سرویس‌های اینترنت پرسرعت،‌ به دیگر نیازهای ارتباطی و سرگرمی کاربران توجه و تلاش شده است با ایجاد تنوع در سرویس‌ها و ترافیک ارایه شده درخواست‌های همه کاربران پوشش داده شود.

بر این اساس کاربران جدیدی که مایل باشند به خانواده بزرگ شاتل بپیوندند، تا پایان مهر فرصت دارند که به فراخور مصرف ماهانه و سرعت مورد نیاز خود یکی از پیشنهادهای زیر را انتخاب کنند:

  • پیشنهاد اول، ویژه مشتریان پرمصرف:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت شاتل را با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه و ۱۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و نصب و راه‌اندازی به همراه ۳ ماه اشتراک سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) (به ارزش واقعی ۶۰٬۰۰۰ تومان) و خط تلفن ثابت شاتل (به ارزش ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) را با پرداخت ۴۷۴٬۰۰۰ تومان (ماهانه ۳۹٬۵۰۰ تومان) تهیه کنید. همچنین تا پایان مهلت اشتراک سرویس، همه‌ی بسته‌های ترافیک اینترنت شاتل با ۲۰٪ تخفیف برای شما محاسبه خواهد شد.
    نکته: با توجه به این‌که امکان دریافت تخفیف‌های مربوط به سرویس‌های شاتل‌تاک و نماوا بعد از فعال شدن سرویس +ADSL2 وجود خواهد داشت، بخشی از هزینه‌ی بسته که مربوط به این دو سرویس است در مای شاتل دریافت می‌شود.
  • پیشنهاد دوم، مناسب برای کاربران کم‌مصرف همراه با یک‌سال تماشای فیلم و سریال در نماوا با ترافیک رایگان:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و ۱۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل را به همراه ۱۲ ماه اشتراک سرویس نماوا، برای تماشای آنلاین فیلم و سریال (به ارزش واقعی ۱۹۰٬۰۰۰ تومان)، خط تلفن ثابت شاتل (به ارزش ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) و ۲۰۰۰ امتیاز باشگاه مشتریان شاتل را تنها با پرداخت ۱۵۰٬۰۰۰ تومان (ماهانه ۱۲٬۵۰۰ تومان) تهیه کنید.
  • پیشنهاد سوم، مناسب برای کاربران کم‌مصرف که به سرعت‌های بالاتر نیاز دارند:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و ۱۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل را به همراه ۳ ماه اشتراک سرویس نماوا، برای تماشای آنلاین فیلم و سریال (به ارزش واقعی ۶۰٬۰۰۰ تومان)، خط تلفن ثابت شاتل (به ارزش ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) و ۲۰۰۰ امتیاز باشگاه مشتریان شاتل را تنها با پرداخت ۵۹٬۰۰۰ تومان (ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان) تهیه کنید.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • این سرویس‌ها بسته ترافیک تشویقی شبانه ندارند.
  • به هزینه‌‌ی این سرویس‌­ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد با شماره درج شده در وب‌سایت شاتل حاصل فرمایید.

امید است ارایه خدمات به کاربران با بالاترین کیفیت، همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.