یکشنبه 13 تیر 1395
shatel

شرایط استثنایی برای خرید بسته‌های ۵٠ و ١٠ گیگابایتی ترافیک شاتل از روز ۱۴ تیر

بسته‌های ترافیک ۵٠ گیگابایتی و ١٠ گیگابایتی شاتل با تخفیف‌های ویژه در جشنواره تابستانی به مشتریان فعلی ارایه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شاتل افزون بر شرایط و تخفیف‌های ویژه ای که هم اکنون برای خرید سرویس در جشنواره تابستانی شاتل در اختیار مشتریان جدید قرار گرفته است، با توجه به اقبال جشنواره خرید گیگ از سوی مشتریان فعلی و درخواست‌های چندین باره ایشان برای تکرار این جشنواره، مشتریان فعلی شاتل نیز می­‌توانند از روز ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۵ تا ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۵، بسته ترافیک ۵۰ گیگا بایتی شاتل را با ۵۰ درصد تخفیف تنها به قیمت ۵۶.۰۰۰ تومان و بسته ۱۰ گیگابایتی شاتل را با ۴۰ درصد تخفیف تنها به قیمت ۱۹.۰۰۰ تومان خریداری کنند.گفتنی­‌ست، مالیات ارزش افزوده نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد.

این شرایط در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان خواهد بود. لازم به توضیح است که این تخفیف تنها شامل این بسته‌های ترافیکی خواهد بود و دیگر بسته‌های ترافیک از این تخفیف برخوردار نخواهند بود.

کاربران سرویس‌­های خانواده اکو، می­‌توانند برای خرید این بسته به سایت my.shatel.ir مراجعه فرمایند، یا از اپ مای شاتل برای این منظور بهره گیرند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ۱۵۲۵ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور در سایت شاتل در دسترس است.