سه‌شنبه 21 آبان 1398
shatel

سرویس‌های جدید شاتل با سرعت‌های ۴، ۸ و ۱۶ مگابیت بر ثانیه و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه

پیرو استقبال مشتریان از طرح‌های تشویقی اینترنت پرسرعت شاتل با سرعت‌های بالا و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، این شرکت سه سرویس جدید Fairlight 4096، Fairlight 8192 و Fairlight 16384، را به مشتریان معرفی کرد.

این سرویس‌ها با آستانه‌ی مصرف پایین‌تر نسبت به سرویس‌های فعلی و قیمت‌های مناسب‌تر، ویژٰه‌ی مشتریانی‌ست که به استفاده از سرویس‌هایی با سرعت‌های بالاتر و آستانه مصرف ماهانه‌ی پایین‌تر علاقه‌مندند.

هزینه‌ی اشتراک و جزییات این سرویس‌ها را می‌توانید در جدول زیر مطالعه فرمایید.

سرعت سرویس (GB) مجموع آستانه مصرف منصفانه  (GB) ترافیک معادل بین‌الملل (GB) قیمت سرویس (تومان)
4096 20 10 20,000
8192 25 12.5 25,000
16384 40 20 40,000

کاربران می‌توانند این سرویس‌ها را برای دوره‌های سه‌، شش و دوازده ماهه نیز خریداری کنند.آستانه مصرف منصفانه برای دوره‌های بالاتر از یک ماه نیز، مطابق جدول بالا به صورت ماهانه روی سرویس اعمال خواهد شد.

چند نکته درباره این سرویس‌ها:

  • براساس سیاست‌های تشویقی شاتل، مشتریان می‌توانند با پرداخت ۱۰،۰۰۰ تومان در ماه و خرید بسته‌های ترافیک شبانه، در ساعات ۱ تا ۸ بامداد بدون محاسبه ترافیک از سرویس اینترنت خود استفاده کنند. تبادل ترافیک تضمین شده برای این بسته، ۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و ۲۰ گیگابایت ترافیک ایران است. به سرویس‌هایی که به همراه آنها بسته شبانه خریداری شده باشد، FG و به سرویس‌هایی که این بسته را نداشته باشند، NFG گفته می‌شود.
  • امکان خرید بسته‌ی ترافیک اضافه برای همه‌ی سرویس‌های یاد شده وجود دارد.
  • هزینه‌ی مالیات بر ارزش افزوده به قیمت این سرویس‌ها افزوده می‌شود.
  • خرید این سرویس هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی شاتل امکان‌پذیر است.