دوشنبه 29 مرداد 1397
خبر خوش برای کاربران سرویس‌های Fair با پهنای باند 512 یا 1024 کیلوبیت بر ثانیه

خبر خوش برای کاربران سرویس‌های Fair با پهنای باند 512 یا 1024 کیلوبیت بر ثانیه

کاربران سرویس‌های Fair512 و Fair1024 شاتل می‌توانند بدون نیاز به تغییر سرویس از قابلیت افزایش سرعت سرویس (توربو)، به مدت ۳ روز استفاده کنند.

توربو قابلیتی است که بر اساس آن کاربران دو سرویس یاد شده می‌توانند متناسب با میزان کشش خط تلفن خود، یکی از دو بسته اینترنت ثابت +ADSL2 با حداکثر سرعت ۸ یا ۱۶ مگابیت بر ثانیه را انتخاب و با پرداخت هزینه‌ی بسته در بازه زمانی مشخص شده از قابلیت ارتقای موقت سرویس استفاده کنند. این قابلیت می‌تواند برای کاربرانی که به افزایش سرعت سرویس در بازه‌های زمانی مشخص نیاز دارند یا به آزمایش سرعت‌های بالاتر برای ارتقای دایمی سرویس خود علاقه‌مندند، جذاب باشد.

همین حالا میزان کشش خط خود را در پنل کاربری مای‌شاتل امتحان کنید.(مسیر انجام درخواست: خدمات شاتل > اینترنت پرسرعت > درخواست‌ها > توربو)

قیمت‌ بسته‌های توربوی شاتل در زیر تقدیم شده است:

ردیف سرعت بسته (مگابیت بر ثانیه) مهلت استفاده (روز) قیمت (تومان)*
1 8 3 3،000
2 16 3 5,500

*به این قیمت‌ها هزینه مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.

در این حالت شما بدون پرداخت هزینه‌های جانبی و طی مراحل مورد نیاز برای تغییر سرویس، می‌توانید سرویس‌های دارای سرعت بالاتر را مورد استفاده قرار دهید و حتی در صورت رضایت، سرویس خود را برای همیشه به سرعت مورد علاقه خود ارتقا دهید.

برای استفاده از این قابلیت نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • بسته‌های توربو تنها برای سرویس‌های Fair با پهنای باند 512 یا 1024 کیلوبیت بر ثانیه قابل ارایه است.
  • امکان فعال کردن بسته توربو تنها برای مشترکینی که در وضعیت در حال استفاده هستند، وجود دارد.
  • فعال‌سازی بسته برای مشتریانی که در وضعیت قطع به علت بدهی یا عبور از آستانه مصرف منصفانه هستند، وجود ندارد.
  • هر مشترک در هر بازه زمانی می‌تواند تنها یکی از بسته‌های توربو را مورد استفاده قرار دهد.
  • مهلت استفاده از سرویس به محض پرداخت هزینه و فعال شدن بسته محاسبه می‌شود.
  • اگر در تست کشش خط مشخص شود که ارایه سرعت‌های ۸ یا ۱۶ مگابیت بر ثانیه روی خط تلفن شما امکان‌پذیر نیست، بهتر است، از انتخاب بسته‌های توربو صرف‌نظر کنید، چون با انتخاب بسته حتی در صورت فراهم نبودن شرایط، باز هم امکان بازگرداندن هزینه به شما وجود نخواهد داشت.

اگر مشترک یکی از دو سرویس Fair 512 یا Fair 1024 هستید، همین امروز می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن مای شاتل برای دریافت یکی از بسته‌های توربو اقدام فرمایید.

همکاران ما در سراسر کشور از طریق شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ یا شماره تلفن ۱۵۲۵ در استان‌های  آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مازندران و قزوین برای پاسخ به پرسش‌های شما در دست‌رس خواهند بود.