شنبه 5 تیر 1400
تکه‌ای از تابستان را به زمستان ببرید! پیشنهاد شیرین برای استفاده از سرویس های شاتل تا زمستان

تکه‌ای از تابستان را به زمستان ببرید! پیشنهاد شیرین برای استفاده از سرویس های شاتل تا زمستان

تابستان امسال از ۵ تیر تا ۱۷ مرداد شرایطی فراهم کرده‌ایم تا کاربران جدید سراسر کشور بتوانند در سه بسته پیشنهادی متنوع، راهکارهای ارتباطی مورد نیاز خود را با قیمت‌های باورنکردنی تهیه کنند.

پیشنهاد اول شاتل

کاربران عزیز سراسر کشور تا ۱۷ مردادماه فرصت دارند بسته‌ی ویژه‌ای را شامل اشتراک ۶ ماهه اینترنت پرسرعت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت، ۱۲۰ گیگابایت ترافیک (۶۰ گیگابایت ۶ ماهه و ۶۰ گیگابایت ۱ ماهه) به همراه نصب و راه‌اندازی، تنها با پرداخت ۶۵٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

پیشنهاد دوم شاتل: ترافیک بیشتر به همراه تماشای فیلم و سرگرمی در نماوا

در این پیشنهاد کاربران سراسر کشور می‌توانند اشتراک ۶ ماهه اینترنت ثابت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت، ۱۹۰ گیگابایت ترافیک (۹۰ گیگابایت ۶ ماهه و ۱۰۰ گیگابایت ۱ ماهه) به همراه نصب و راه‌اندازی و یک ماه اشتراک نماوا، با پرداخت ۱۵۰٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

پیشنهاد سوم شاتل: همراه با اشتراک نماوا و سیم‌کارت شاتل‌موبایل

در پیشنهاد سوم اشتراک ۶ ماهه اینترنت ثابت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت، ۶۵۰ گیگابایت ترافیک (۱۵۰ گیگابایت ۶ ماهه و ۵۰۰ گیگابایت ۱ ماهه) به همراه نصب و راه‌اندازی، یک ماه اشتراک نماوا، سیم‌کارت هوشمند شاتل‌موبایل با بسته آغازین مکالمه و اینترنت (شامل ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰۰ پیامک درون شبکه / ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت همراه ۱ ماهه)، با پرداخت ۳۵۰٬۰۰۰ تومان برای کاربران قابل ارایه است.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس، می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم با ارایه‌ی این بسته‌های متنوع بتوانیم رضایت خاطر کاربران در سراسر کشور را به دست آوریم.