یکشنبه 13 بهمن 1398
تماشای آنلاین ویژه برنامه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در نماوا

تماشای آنلاین ویژه برنامه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در نماوا

نماوا ( تماشای آنلاین فیلم و سریال )، به مدت ۱۰ روز میزبان شما برای تماشای آنلاین ویژه برنامه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و شما می‌توانید اخبار و رویدادهای جشنواره را به طور منظم از این برنامه دنبال کنید. این ویژه برنامه هر روز پخش شده و در آن به «گزارش برنامه‌های پخش»، «نقد و بررسی»، «گفت‌وگو با دست‌اندرکاران»، «اتفاقات» و «اخبار و رویدادهای» فیلم‌های حاضر در جشنواره پرداخته می‌شود و اخبار دقیقی از بخش‌های اصلی و جانبی و پیش‌بینی‌ها برای دریافت سیمرغ در بخش‌های مختلف جشنواره در اختیار علاقه‌مندان به فیلم و سینما قرار خواهد گرفت. همچنین در هر یک از قسمت‌های این ویژه برنامه‌، مجری برنامه، گفت‌وگویی اختصاصی با عوامل یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره‌ی فجر انجام خواهد داد و شرکت‌کنندگان در این گفت‌وگو به جزییات ساخت و پخش آن فیلم و استقبال بینندگان، منتقدان و خبرنگاران از آن خواهند پرداخت.

با توجه به این‌که همه‌ی فیلم‌های اکران شده در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به زودی در نماوا به نمایش در خواهد آمد، تماشای این ویژه برنامه برای کاربران نماوا و علاقه‌مندان به جشنواره فجر و اخبار و حواشی آن بسیار جذاب خواهد بود.

نماوا به همین مناسبت شرایط بسیار ویژه‌ای برای خرید اشتراک یک ماهه این سرویس در نظر گرفته است. در مدت زمان پخش این ویژه‌ برنامه یعنی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن فرصت دارید با استفاده از:

کد تخفیف Fajr98، ۵۰٪ تخفیف برای خرید اشتراک یک ماهه‌ (ویژه مشتریان جدید)

و یا کد تخفیف winter98، ۴۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک ۳ ماهه‌ (ویژه‌ی مشتریان فعلی)

دریافت کنید.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • به قیمت این پیشنهاد هزینه مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.
  • کد تخفیف fajr98، فقط برای مشتریان جدید و کد تخفیف winter98، برای مشتریان فعلی قابل استفاده خواهد بود.
  • این کدها تا ۱۵ اسفند ۹۸ معتبر خواهند بود.

همین حالا این اشتراک را تهیه کنید. 

خرید اشتراک نماوا