سه‌شنبه 30 بهمن 1397
shatel

تخفیف ویژه برای حضور در دوره‌های تخصصی و آنلاین مهندسی ویپ، با همکاری ویپ‌ایران

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با تخفیف ویژه در دوره‌های حضوری و آنلاین مهندسی «ویپ» (VoIP) که با همکاری شاتل و ویپ‌ایران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این دوره‌ها به موضوعات تخصصی «تلفن بر بستر IP» یا (VoIP) می‌پردازد و حضور در آن‌ها برای تمام مشتریان شاتل با ۱۵ درصد تخفیف امکان‌پذیر است. مهندسی ویپ، امنیت ویپ، توسعه استریسک، مرکز تماس و میکروتیک از جمله عناوین این دوره‌هاست و کاربران می‌توانند پس از مشاوره با کارشناسان ویپ‌ایران، دوره‌ی مورد علاقه خود را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنند.

دوره‌های یاد شده به دو شیوه‌ی حضوری (برای مشتریانی که امکان حضور در محل برگزاری را داشته باشند) و آنلاین برای همه‌ی کاربران از سراسر کشور، برگزار می‌شود.

استفاده از این تخفیف با ارایه کد دریافتی از باشگاه مشتریان امکان‌پذیر است. هر کد تنها برای استفاده در یک دوره قابل استفاده است اما هر کاربر می‌تواند به تعداد دلخواه کد دریافت کند.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌ها می‌توانند از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام مشخصات خود را اعلام و در ردیف مشخص شده کد تخفیف را وارد کنند. پس از تکمیل فرم ثبت‌نام کارشناسان ویپ‌ایران با شما تماس می‌گیرند تا برای انتخاب عنوان دوره و نهایی کردن ثبت‌نام به شما مشاوره دهند. پس از این مرحله می‌توانید هزینه ثبت‌نام را با احتساب تخفیف شاتلی پرداخت کنید. اگر دوره‌ی انتخابی شما حضوری باشد باید در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری دوره حاضر شوید و اگر در دوره‌های آنلاین شرکت کرده باشید، نام کاربری و کلمه عبوری به شما اختصاص داده می‌شود که امکان دست‌رسی و مشاهده‌ی اطلاعات و ویدیوهای آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.