دوشنبه 25 بهمن 1400
تخفیف‌ ویژه مودم‌ اینترنت پرسرعت ثابت؛ فقط برای کاربران فعلی شاتل

تخفیف‌ ویژه مودم‌ اینترنت پرسرعت ثابت؛ فقط برای کاربران فعلی شاتل

یکی از دلایل پایین بودن کیفیت برخی از سرویس‌ها و تجربه‌ی قطع و وصلی‌های مکرر، استفاده از مودم‌های قدیمی و نسل قبلی اینترنت پرسرعت است که گاه تاثیر منفی بسیار زیادی بر کیفیت سرویس می‌گذارند. حال آن‌که می‌توان با یک تغییر کوچک این تجربه را به تجربه‌ای متفاوت و باکیفیت تبدیل کرد.

به همین دلیل، از  ۲۵ بهمن تا 16 اسفند مودم‌ اینترنت پرسرعت ثابت با تخفیف‌ بسیار ویژه به همه‌ی کاربران فعلی شاتل در سراسر کشور ارایه می‌شود. با ارایه این پیشنهاد ویژه، فرصتی فراهم شده است تا همه‌ی کاربران فعلی شاتل بتوانند، از تجربه‌ی سرویسی باکیفت‌تر و سریع‌تر بهره‌مند شوند.

در این فرصت کوتاه تخفیف‌ ویژه‌ای برای خرید مودم‌ کابلی P-650R-T1 به همراه روتر اکسس پوینت NBG-418N، به مشتریان عزیز شاتلی ارایه می‌شود. قیمت خرید این مودم با تخفیف ویژه برای کاربران شاتل ۵۵۰٬۰۰۰ تومان است.

کاربران فعلی شاتل می‌توانند پس از مراجعه به پروفایل کاربری خود در پورتال مای‌شاتل، در منوی اصلی، قسمت خرید تجهیزات، مشخصات این مودم را مشاهده و از این تخفیف بهره‌مند شوند.

خرید از مای شاتل

همچنین کاربران عزیز می‌توانند مراحل خرید این مردم را را در هر ساعت از شبانه‌روز و همه‌ی روزهای هفته با برقراری تماس با شماره 91000000 (مرکز تماس فروش شاتل) به صورت تلفنی انجام دهند.

امید است با ارایه‌ی این پیشنهاد فرصتی برای تغییر سطح کیفیت سرویس‌ها، برای کاربران مودم‌های قدیمی فراهم شود.