دوشنبه 19 آبان 1399
تخفیف‌ ویژه خرید بلیت هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی از «فلای تودی» برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

تخفیف‌ ویژه خرید بلیت هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی از «فلای تودی» برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با تخفیف ویژه شاتلی‌ها از خدمات مسافرتی وب‌سایت «فلای تودی» بهره‌مند شوند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت خدمات گردش‌گری «فلای تودی» هر یک از اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از ۲.۵ درصد تخفیف تا سقف ۵۰ هزار تومان برای خرید بلیت کلیه پروازهای داخلی و خارجی از وب‌سایت «فلای تودی» بهره‌مند شوند. این تخفیف شامل همه‌ی پروازهای داخلی و خارجی حتی پروازهای چارتری می‌شود.

کاربران می‌توانند برای دریافت کد به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه کنند. هر کاربر می تواند تنها یک بار کد تخفیف مربوط به فلای تودی را از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کند و هر کد تنها در یک خرید قابل استفاده است.

این تخفیف برای تمام اعضای باشگاه مشتریان شاتل در سراسر کشور قابل استفاده است.

دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل

کاربران شاتل می‌توانند برای استفاده از این تخفیف ابتدا وارد وب‌سایت «فلای تودی» شوند. مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنند تا پروازهای موجود به نمایش درآید. پس از انتخاب پرواز مورد نظر باید فرم مشخصات را دقیق و کامل تکمیل و در ادامه در ردیف مشخص شده برای کد تخفیف، کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را وارد کنند، تا تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای شما اعمال شود.

فلای تودی یک سامانه‌ی آنلاین برای خدمات گردش‌گری شامل رزرو و خرید بلیت هواپیما و هتل به مقاصد داخلی و خارجی با امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب است.