دوشنبه 20 مرداد 1399
تخفیف‌ ویژه خرید بلیت هواپیما از «سفر مارکت» برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

تخفیف‌ ویژه خرید بلیت هواپیما از «سفر مارکت» برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با تخفیف ویژه شاتلی‌ها از خدمات مسافرتی وب‌سایت «سفر مارکت» بهره‌مند شوند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت خدمات گردش‌گری «سفر مارکت»، هر یک از اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از ۵۰ هزار تومان تخفیف برای خرید بلیط هواپیما از وب‌سایت «سفرمارکت» بهره‌مند شوند. این تخفیف شامل همه‌ی پروازها حتا پروازهای چارتری می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت کد به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه کنید. توجه کنید که هر کد تخفیف تنها در یک خرید قابل استفاده است، اما شما می‌توانید به تعداد دلخواه کد تخفیف دریافت کنید.

این تخفیف برای تمام اعضای باشگاه مشتریان شاتل در سراسر کشور قابل استفاده است.

برای استفاده از این تخفیف ابتدا وارد وب‌سایت سفرمارکت شوید. مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید تا پروازهای موجود برای شما به نمایش درآید. در بخش نمایش پیشنهادها، همه‌ی سایت‌ها و آژانس‌های عرضه‌کننده بلیت آن پرواز را می‌بینید. شما می‌توانید از کد تخفیف‌تان در خرید از سایت‌ها و آژانس‌هایی که کنار نام‌شان لوگوی شاتل را دارند، استفاده کنید. پس از انتخاب پرواز و آژانس مورد نظر به وب‌سایت عرضه‌کننده‌ی بلیت هواپیما هدایت خواهید شد. اطلاعات‌تان را کامل و دقیق وارد و تیک گزینه‌ی «کد تخفیف» را فعال و کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در ردیف مشخص شده درج کنید تا تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای شما اعمال شود.

سفر مارکت یک سامانه‌ی آنلاین برای خدمات گردش‌گری شامل رزرو و خرید بلیت هواپیما، تور و هتل به مقاصد داخلی و خارجی با امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب است.