چهارشنبه 9 مرداد 1398
تخفیف‌های ویژه مرکز پوست، مو و لیزر پارسیس ویژه شاتلی‌ها

تخفیف‌های ویژه مرکز پوست، مو و لیزر پارسیس ویژه شاتلی‌ها

اعضای باشگاه شاتل می‌توانند خدمات مرکز پوست، مو و لیزر پارسیس را با تخفیف‌های ویژه دریافت کنند. بر اساس توافق‌های صورت گرفته با این مرکز، خدمات پوست و موی پارسیس با تخفیف‌های ارایه شده در این فایل برای همه‌ی کاربران شاتل در شهر تهران قابل استفاده است.

برای استفاده از این تخفیف‌ها، می‌توانید به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه کنید و کد مربوط به مرکز پارسیس دریافت کنید. با استفاده از این کد می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مرکز پوست، مو و لیزر پارسیس بهره‌مند شوید. تعرفه خدمات در وب‌سایت پارسیس قابل مشاهده است. این تخفیف در مراجعه حضوری یا نوبت‌دهی آنلاین و تنها در تهران قابل استفاده است. هر کد تنها یک بار قابل استفاده است اما شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز از باشگاه مشتریان کد دریافت کنید.

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در قسمت توضیحات نوبت‌دهی آنلاین وب‌سایت یا هنگام مراجعه به مرکز پارسیس و دریافت نوبت ارایه کنید تا تخفیف‌های مورد نظر به شما اختصاص یابد.

پارسیس یک مرکز تخصصی ارایه کننده‌ی خدمات پوست و مو، واقع در شهر تهران است که خدماتی همچون لیزر، فرکشنال، سابسیژن، مزونیدلنیگ، مزو تراپی و دیگر خدمات مشابه را به متقاضیان ارایه می‌کند.