سه‌شنبه 26 فروردین 1399
shatel

اکران آنلاین فیلم خروج، تجربه‌ی یک سینمای خانگی در پردیس نماوا

فیلم خروج آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در پردیس نماوا، آنلاین به نمایش در می‌آید.

«پردیس نماوا» بخش ویژه‌ و جدید وب‌سایت نماواست که در آن فیلم‌های روز و در حال اکران سینما با خرید بلیت اینترنتی قابل تماشای آنلاین خواهد بود. فیلم خروج در نخستین تجربه‌ی این پلتفرم، از روز یکشنبه ۲۴ فروردین آنلاین اکران شده است.
«خروج» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا و نامزد دریافت پنج سیمرغ از سی و هشتمین جشنواره فجر بوده است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که در پی اشتباه شرکت سهامی آب با زیان‌هایی روبه‌رو شده‌اند و برای دادخواهی با تراکتورهای‌شان عازم پایتخت می‌شوند تا صدای خود را به گوش رییس جمهور برسانند.
این تصمیم با موافقت عوامل سازنده فیلم خروج و با توجه به تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی کشور اتخاذ شده است، تا علاقه‌مندان بتوانند بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه‌ي آنلاین بلیت، همراه با اعضای خانواده، تجربه‌ی لذت‌بخش تماشای آنلاین این فیلم را از خانه به دست آورند .
کافی‌ست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلم خروج را به قیمت ۱۲هزار تومان تهیه کنید. حداکثر تا ۶ ساعت از زمان تهیه بلیت فرصت خواهید داشت این فیلم را آنلاین در پردیس نماوا تماشا کنید.
«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخش‌های نماواست و برای همه‌ی کاربران این سرویس حتی در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است.
قوانین و مقررات

  • مدت اکران هر فیلم سینمایی در این بخش ۶۰ روز خواهد بود.
  • مدت زمان دست‌رسی به فیلم‌های خریداری شده در این بخش 6 ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می‌توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دست‌رس کاربران گرامی خارج خواهد شد.
  • هزینه‌ی تماشای آنلاین هر فیلم 12 هزار تومان خواهد بود.
  • امکان دانلود آفلاین برای فیلم‌های این بخش وجود نخواهد داشت.

تجربه‌ی دلپذیر تماشای آنلاین فیلم خروج را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید. مشتاقانه منتظر حضورتان در پردیس نماوا هستیم.