دوشنبه 5 اسفند 1398
shatel

بسته‌های ترافیک هدیه برای خرید اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه نماوا

هم‌زمان با شروع پخش سریال پرستاره و جذاب «هم‌گناه»، کاربران شاتل می‌توانند بسته‌های هدیه ترافیک ۵ و ۱۰ گیگابایتی را در صورت خرید اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه‌ی سرویس نماوا با تخیف‌های ویژه دریافت کنند. در این مدت کاربران می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در مای‌شاتل اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه نماوا را با شرایط زیر دریافت کنند:

  • ۱۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل هدیه‌ی خرید اشتراک ۳ ماهه نماوا با پرداخت تنها 37٬5۰۰ تومان
  • ۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل هدیه‌ی خرید اشتراک ۱ ماهه نماوا با پرداخت تنها 2۵٬۰۰۰ تومان

به خاطر داشته باشید که ترافیک مصرفی کاربران شاتل در نماوا کاملا رایگان است.

با خرید این اشتراک در کنار فرصت تماشای آنلاین سریال «هم‌گناه»، می‌توانید از تماشای هزاران فیلم، سریال، انیمیشن و مستند ایرانی و خارجی که برای همه‌ی سلیقه‌ها و گروه‌های سنی تهیه شده‌اند، لذت ببرید و فیلم‌ها یا سریال‌های مورد علاقه خود را در مجموعه‌ای طبقه‌بندی شده و قابل جست‌وجو، در کنار خانواده یا دوستان‌تان، آنلاین تماشا کنید.

هم‌گناه نخستین تجربه «مصطفی کیایی» در شبکه‌ی نمایش خانگی است که نگارش سناریوی آن را محسن کیایی و علی کوچکی بر عهده داشته‌اند.

گروه پرتعدادی از بازیگران شناخته شده‌ی سینمای ایران در این سریال متفاوت و پرستاره به ایفای نقش خواهند پرداخت. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، محسن کیایی و …. در این سریال حضور خواهند داشت.

همین حالا می‌توانید این اشتراک را تهیه کنید.

خرید اشتراک نماوا