دوشنبه 20 خرداد 1398
shatel

برندگان قرعه‌کشی هفته چهارم کمپین «شوق سحر با نماوا» مشخص شدند

فهرست نام برندگان جوایز نقدی «شوق سحر با نماوا» در هفته گذشته مشخص شد. هر هفته قرعه‌کشی ۱ ربع سکه طلا و یک میلیون تومان وجه نقد بین مشترکینی که اشتراک‌های ۶ و ۱۲ ماهه را خریداری کرده باشند انجام می‌شود. همچنین به ۱۰۰ نفر از کاربرانی که یکی از اشتراک‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه نماوا را خریداری یا تمدید کرده باشند و یا دو نفر از دوستان خود را در پست اینستاگرامی شوق سحر با نماوا نام برده باشند، به قید قرعه ۱۰۰ هزار تومان هدیه نقدی اهدا می‌شود.

بر این اساس علی‌رضا سالاری برنده‌ی یک سکه طلا و علی نجمی برنده جایزه‌ی نقدی یک میلیون تومانی کمپین شوق سحر با نماوا در هفته گذشته هستند.

افزون بر این به ۱۰۰ نفر از کاربرانی که یکی از اشتراک‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه نماوا را خریداری یا تمدید کرده باشند و یا دو نفر از دوستان خود را در پست اینستاگرامی شوق سحر با نماوا نام برده باشند، ۱۰۰ هزار تومان هدیه نقدی اهدا شده است. شما می‌توانید نام برندگان جایزه‌ی ۱۰۰ هزار تومانی را در صفحه ویژه برنده‌های این کمپین مشاهده کنید.

به زودی برای هماهنگی اهدای جوایز با همه‌ی برندگان در قرعه‌کشی تماس گرفته خواهد شد.

به همه برندگان قرعه‌کشی این هفته تبریک می‌گوییم و امیدواریم برگزاری این رویداد رضایت بیش از پیش مشترکین را به دنبال داشته باشد.