سه‌شنبه 25 آذر 1399
اعطای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به شاتل

اعطای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به شاتل

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، موفق شده بود با طراحی فرآیندهای مبتنی بر مشتری‌مداری و برنامه‌ریزی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های گذشته به صورت متوالی تندیس سیمین این رویداد را به خود اختصاص دهد. در این راستا و در سال ۱۳۹۸ به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه‌ی ارتباطات ثابت در ایران تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورده است. این تندیس پس از انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده به شاتل اعطا شده است.
همه‌ساله انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت موثری انجام داده‌اند، براساس ضوابط و درصورت احراز شرایط، گواهی‌نامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعطا می‌کند.

گفتنی‌ست اهدای تندیس زرین شاتل در تاریخ ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ توسط دکتر عباس تابش معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با حضور معاونین و اعضای شورای سیاست‌گذاری این سازمان، به شاتل اهدا و توسط احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شاتل دریافت گردید.

این موفقیت را که نتیجه‌ی تلاش شبانه‌روزی شاتل در جلب رضایت مصرف‌کنندگان و اعتماد و همراهی شما کاربران عزیز بوده است، به تمامی اعضای خانواده بزرگ شاتل تبریک می‌گوییم و امیدواریم بتوانیم با تلاش بیش از پیش هم‌چنان در مسیر تامین رضایت و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گام برداریم.