سه‌شنبه 27 اسفند 1398
shatel

از شاتل یک عیدی شگفت‌انگیز بگیرید، ۳ ماه اینترنت ثابت عیدی شاتل به کاربران جدید اینترنت پرسرعت

نوروز امسال را با یک عیدی شگفت‌انگیز از شاتل آغاز کنید؛ با ۳ ماه اینترنت هدیه شاتل در خانه بمانید و با خاطری آسوده فعالیت‌های روزمره‌تان را آنلاین انجام دهید.

شاتل به دنبال انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف مهیا ساختن شرایط مناسب برای همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان، پیشنهاد شگفت‌انگیز نوروزی خود را در قالب ۳ پیشنهاد جذاب و باورنکردنی در اختیار کاربران جدید قرار می‌دهد. امیدواریم این پیشنهاد بتواند برای هم‌وطنانی که به اینترنت ثابت دسترسی ندارند، شرایط ماندن در خانه و انجام فعالیت‌های آنلاین را فراهم کند.

از امروز تا 15 فروردین ۹۹ فرصت دارید، یکی از پیشنهادهای استثنایی و هیجان‌انگیز شاتل را انتخاب کنید:

بسته پلاتینیوم:

کاربرانی که تا کنون به شاتل نپیوسته‌اند، می‌توانند بسته‌ی پلاتینیوم شاتل را شامل اشتراک ۳ ماهه اینترنت پرسرعت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت و ۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، به صورت هدیه و تنها با پرداخت هزینه‌ی نصب و دایری دریافت کنند. این پیشنهاد برای کاربران کم‌مصرف بسیار مناسب است.

بسته طلایی:

کاربرانی که تا کنون به شاتل نپیوسته‌اند و به ترافیک اینترنت بیشتری نیاز دارند، می‌توانند بسته‌ی طلایی شاتل را شامل اشتراک ۳ ماهه هدیه اینترنت پرسرعت شاتل، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت و ۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل به همراه بسته‌ی ۵۰۰ گیگابایتی با ۳۰ روز اعتبار تنها با پرداخت ۵۰٬۰۰۰ تومان دریافت کنند.

پیشنهادهای باورنکردنی شاتل هنوز تمام نشده است.

بسته نقره‌ای:

به همه‌ی کاربرانی که تا تاریخ 15 فرودین ۹۹ یکی از سرویس‌های ۶ ماهه یا ۱ ساله شاتل را تهیه کنند، از زمان راه‌اندازی سرویس، یک بسته ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی هدیه با ۳۰ روز اعتبار، اختصاص داده خواهد شد.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • این پیشنهادها با هدف فراهم ساختن شرایط مناسب برای دسترسی همه هم‌وطنان عزیز به اینترنت و پشت سرگذراندن روزهای تعطیل پیش رو با آسودگی خاطر در نظر گرفته شده است و به همین دلیل تنها برای مشتریان جدید قابل ارایه است.
  • مشتریانی که از بسته‌ی اشتراک هدیه اینترنت شاتل استفاده می‌کنند، باید هزینه‌های مربوط به نصب، راه‌اندازی و دایری خط را پرداخت کنند. این سرویس ترافیک رایگان شبانه ندارد ولی مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰هزار تومان این بسته را تهیه و از ترافیک رایگان شبانه از ساعت ۱ تا ۸ بامداد استفاده کنند.
  • بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی مربوط به پیشنهاد طلایی، ۳۰ روز مهلت استفاده دارد.
  • بسته‌ی ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی هدیه ۱ ماهه مربوط به پیشنهاد نقره‌ای، از زمان راه‌اندازی سرویس مهلت استفاده خواهد داشت و پس از آن‌که سرویس شما در وضعیت «در حال استفاده» قرار گرفت به صورت خودکار به سرویس اضافه خواهد شد.

سفارش و فعال‌سازی

برای سفارش سرویس هدیه یا هر یک از سرویس‌های دیگر شاتل می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه کنید. خرید سرویس به صورت آنلاین افزون بر آن‌که شما را در اولویت رسیدگی به درخواست قرار می‌دهد، برای شما یک بسته‌ی ترافیک ۱۰ گیگابایتی با مهلت استفاده ۷ روز به همراه خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که مراجعه‌ی حضوری به دفتر امور مشتریان شاتل برای خرید سرویس با هدف حفظ سلامت شما عزیزان تا ۱۵ فروردین امکان‌پذیر نخواهد بود.

اطلاعات تماس:

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره‌های اعلام شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم با همکاری همه‌ی هم‌وطنان عزیزمان و با عزم همگانی بتوانیم هر چه زودتر پذیرای بهاری سرشار از شادی و سلامتی باشیم.